fbpx

Eccentrica V12 Pacchetto Titano: ogljikov Diablo za stezo – 19 primerkov, cena od €1,2 mio

Manj laka, več ugriza.

Eccentrica V12 Pacchetto Titano
Foto: Eccentrica

Restomodi navadno mehčajo klasike. Eccentrica V12 Pacchetto Titano počne ravno nasprotno: razgali karoserijo iz ogljikovih vlaken, doda fiksno krilo, otrdi vzmetenje in pusti, da se V12 dere skozi odprto prestavno mrežo. Prvič pokazano na The Quail, zdaj še bolj ostro.

Eccentrica je sanmarinska delavnica, ki se je rodila iz obsedenosti ustanovitelja Emanuela Colombinija z Lamborghinijem Diablom. S partnerji iz milanskega studia Borromeo de Silva vzamejo prvo serijo Lamborghini Diabla (1990–1994) in ga preoblikujejo v analogno bombo 21. stoletja. Njihova filozofija stoji na treh stebrih: ekscentričnost, nostalgija in hedonizem – oziroma, po njihovo, “550‑konjski go‑kart”.  To je – Eccentrica V12 Pacchetto Titano!

Titano: manj barve, več aerodinamike

Novi Pacchetto Titano doda polno razgaljeno karoserijo iz ogljikovih vlaken in fiksno zadnje krilo. Aerodinamične spremembe ostanejo zvesto vrisane v Gandinijeve linije, a ustvarjajo realen potisk navzdol. Nova kovana platišča z ogljikovimi elementi (19″ spredaj, 20″ zadaj) znižajo nevzmeteno maso in izboljšajo hlajenje nadgrajenega Brembo zavornega sistema. Titano je “track‑inspired”, ne “track‑only”, zato ostane uporaben tudi na cesti.

Foto: Eccentrica
Foto: Eccentrica

V12 brez turbin, s karakterjem

Pod pokrovom Eccentrica V12 Pacchetto Titano še vedno kraljuje 5,7‑litrski atmosferski V12. Pri osnovnem projektu Eccentrica meri 550 hp (≈410 kW) in 600 Nm (443 lb‑ft), zdaj pa Titano doda ECU remap za ostrejši odziv plina čez celoten razpon vrtljajev. Moč gre – kot se spodobi – skozi ročni 6‑stopenjski menjalnik z odprto, gated mrežo. “Želeli smo okrepiti izkušnjo, ne pa zasenčiti bistva,” pravi Colombini.

Številke, ki štejejo

Eccentricini interni tehnični listi navajajo 0–100 km/h v 3,8 s (0–62 mph v 3,8 s) in najvišjo hitrost 335 km/h (208 mph) – oboje ocena tovarne po validacijah. Lateralni oprijem je ciljan pri 1,2 g, zaviranje 100–0 km/h v 34 m (≈112 ft). Kar pomeni: Diablo, ki ni le glasen, temveč tudi hiter po metrikah 2025.

Podvozje in zavorni paket

Za bolj živčen nos in bolj miren izhod iz ovinka poskrbijo trše vzmeti ter na novo umerjeni (semi‑)aktivni blažilniki; krilce in subtilni splitterji dvignejo učinkovitost zraka. Zavore so Brembo (6‑batne spredaj, 4‑batne zadaj; koluti 380 mm/345 mm), pnevmatike Pirelli P Zero Trofeo R pa nakazujejo, da se Titano čuti doma na dirkališču. Upravlja se prek hidravličnega volana – da, zgodnji Diablo tega sploh ni imel.

Kokpit: obrtništvo na dokazni vožnji

Notranjost meša Alcantaro, obdelan aluminij in tekmovalne detajle: volan iz anticorodal aluminija z nežno modrim markerjem ob 12. uri, ter vgrajen sistem gašenja za miren spanec med track‑dayi. Še vedno je tu tudi odprta prestavna mreža, ki je bolj umetnina kot delovna površina.

Foto: Eccentrica

Tri obraze ekscentrike: Titano, Rose Phoenix, Green Dragon

Ker je svet prekratek za dolgočasje, Eccentrica ob Titanu razkazuje še Rose Phoenix (trojni nanos rožnato‑zlate) in Green Dragon (pastelni Verde Chartreuse z belimi platišči). Oba prevzameta osnovno tehniko (V12 550 hp/600 Nm, pol‑aktivno vzmetenje, Capristo izpuh) in jo oblečeta v popolnoma drugačen značaj.

Foto: Eccentrica
Foto: Eccentrica

Koliko, kako in kdaj?

Proizvodnja Eccentrica V12 Pacchetto Titano je omejena na 19 primerkov, Pacchetto Titano pa je opcijski paket znotraj te serije. Osnovna konverzija Eccentrica V12 se začne pri €1,2 mio (~$1,3–1,4 mio), brez donorskega Diabla; za Titano računajte na opazen pribitek. Eccentrica je prvi vozni prototip pokazala že lani na The Quail, letos pa se na istem odru vrača z bolj ostrim paketom.


Hitri povzetek ključnih podatkov (Eccentrica V12 Pacchetto Titano)

  • Motor: 5.7L V12 NA; ≈550 hp (≈410 kW), 600 Nm (443 lb‑ft); ročni 6‑stopenjski.
  • Pospešek: 0–100 km/h 3,8 s (ocena). Vrh: 335 km/h (208 mph).
  • Aerodinamika: fiksno zadnje krilo, subtilno preoblikovani splitterji.
  • Kolesa/zavore: kovana platišča z ogljikovimi elementi 19″/20″, Brembo nadgradnja, boljši kanali hlajenja.
  • Vzmetenje: trše vzmeti, (semi‑)aktivni blažilniki; Pirelli Trofeo R.
  • Serija/cena: 19 primerkov, €1,2 mio + donor; Titano kot doplačilni paket.

Zaključek: Eccentrica V12 Pacchetto Titano

Titano deluje, kot da bi Diablu odvili dušilec in mu dali boljšo držo, namesto masaže hrbta. Ni najtišji, ni najbolj udoben in zagotovo ni najcenejši – a to je point. Eccentrica ohrani Gandinijevo geometrijo, doda sodobno obrtnost in ostane zvesta analogni ekstazi: ročni menjalnik, visoke vrtljaje, mehansko povratno informacijo. Če iščete superšportnik, ki diši po devetdesetih, a grize po 2025, je to eden najbolj prepričljivih receptov – predvsem zato, ker ne lovi senzacije z baterijami, temveč z lahkimi paneli, dobrimi gumami in V12, ki vam v tunelu riše nasmeh. Za privilegij boste odprli denarnico široko, a dobili redkost (19 kosov), natančnost in stroj, ki bo čez desetletja še vedno govoril isti jezik: plin, krmilo, pogum.

Dodatne Informacije

eccentricacars.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.