Lansko leto je Kanadčan Steve Dubbeldam ustanovil prav posebno agencijo. Izleti vključujejo samo moške, dogodivščino, nič telefonov, dobro hrano, druženje, adrenalin.
Leta 2012 je bila torej ustanovljena agencija Wilderness Collective. Gre za all-inclusive ekspedicijsko agencijo, ki je namenjena moškim, da skozi doživetja preizkušajo svojo moškost. Skorajda tako, kot so šli včasih fantje v vojsko, da so postali moški, gredo danes lahko na avanturo z lastnikom Stevom. Le cena je drugačna, Steve namreč na primer za tridnevno avanturo računa od 3500 dolarjev naprej. A divjina in prvinskost imata svojo ceno in kdor hoče postati moški bo pač moral na široko odpreti denarnico.
Njihova prva ekspedicija je bilo 537 kilometrov dolgo potovanje od nacionalnega parka Sequoia do legendarde Yosemitske doline. All inclusive motoristični izlet je trajal 72 ur skozi 160 kilometrov kalifornijske doline. Bolje od besed bo dogajanje opisal priložen filmček.
Če že tam nismo dobrodošle, pa lahko ženske vsaj brezskrbno brskamo po spletni strani agencije in se (le za šalo, moški brez skrbi!) prijavimo na enega izmed izletov. Le tako se namreč odpre zavihek, ki predstavi še ostale dogodivščine. Vse se dogajajo na odročnih krajih in povsod daje ekipa poudarek tisti mantri – živi zdaj in izkoristi trenutek. Steve Dubbeldam je po duši avanturist, ki pa rad pomaga tudi drugim, da najdemo v življenju ravnovesje. In tudi tega so deležni moški, ki gredo z njim na izlet. Kot pravi Steve, njihove avanture vključujejo dobro hrano, dobre pogovore, veliko adrenalina, še več druženja in nepozabne spomine. Skupine, ki jih vodi so lahko popolnoma različne – na prvi turi so bili moški najrazličnejših starosti, nekateri skorajda rojeni motoristi, drugi pa so malo manj kot prvič vozili motor. A je uspelo in uspeva tudi z preostalimi izleti. Vam bolj diši tridnevna alpinistična avantura na Mt. Baker, tridnevno jadranje, surfanje in raziskovanje Kanalskih otokov ali petdnevna vožnja s snežnimi sanmi po Aljaski?
Več informacij na:
wildernesscollective.com