Spomnite se leta 2022 – ko je Jeep prvič namignil, da pripravlja električni terenec. Takrat smo skeptično dvignili obrvi, danes pa lahko mirno rečemo: Recon 2026 je tu in pripravljen, da redefinira koncept "Trail Rated". In to brez hrupa motorja. Kajti kdo pravi, da ne moreš osvajati brezpotij, ne da bi hkrati motil veveric?
Prva različica Jeep Recon 2026, ki prihaja na ceste – no, predvsem izven cest – je Recon Moab. Opremljen z dvema elektromotorjema razvije osupljivih 478 kilovatov (650 konjskih moči) in kar 840 Nm navora. Posledica? Pospešek od 0 do 100 km/h (0–60 mph) v pičlih 3,6 sekunde. Da, prav ste prebrali. Terenec, ki te prehiti še preden si uspel izgovoriti “overlanding”.
Recon ni le mišičast – je tudi pameten. Sistem Selec-Terrain v Moab trimu ponuja pet voznih načinov, med njimi tudi obvezni “Rock Mode” – ker zakaj bi bil električni avto dolgočasen?

Dimenzije: daljši, širši, ni pa bolj zadržan
Jeep Recon je približno 12,7 cm daljši (5 inch) od štirivratnega Wranglerja, a s 15,2 cm krajšim medosjem (6 inch) – kar pomeni več okretnosti in manj tiščanja v ozkih ovinkih. Tehta skoraj 2.775 kilogramov (6.112 lbs), kar pa pri teh pospeških očitno ni težava. Cargo prostor? Wrangler ima še vedno rahlo prednost, a Recon ponuja kar 1.866 litrov (65,9 kubičnih čevljev) prostora s podrtimi zadnjimi sedeži. Podatka za klasični prtljažni prostor ni, a sklepamo, da bo več kot 600 litrov. Dovolj za kolesa, kamp opremo in še vedno prostor za ego.

Teren? Brez skrbi – gre povsod
Moab različica – Jeep Recon – se ponaša z 84-centimetrskimi gumami (33 inch), 23 centimetri oddaljenosti od tal (9,1 inch), 33,8-stopinjskim kotom vstopa, 33,1° kotom izstopa in 23,3° kotom preloma. Jeep trdi, da so stopalko za plin kalibrirali tako, da “navor dovaja nadzorovano in natančno za popolno terensko izkušnjo”. Prevedeno: ne boš kar podrsal po skalah, ampak se boš peljal kot šef.
Spredaj in zadaj ima Recon električne diferenciale, zadnji celo z elektronsko zaporo in brutalnim 15:1 razmerjem prenosa, spredaj pa 11:1 z odprtim diferencialom. Digitalna moč, fizična dominanca.
Oblikovanje: Jeep ostaja Jeep – z malo svetlobne magije
Čeprav pod pokrovom ni več motorja, Jeep ne popušča pri identiteti. Značilna sedem-rešetkasta maska ostaja – tokrat osvetljena –, in skupaj z LED žarometi v obliki črke U daje Reconu futuristično, a ne preveč vesoljsko podobo.
Zadaj pa – LED luči po vzoru Wranglerja, swing gate prtljažna vrata in rezervno kolo, ker pravi off-road ne pride brez pravega rezervnega.


Modularnost: vrata, streha, stekla – vse gre stran
Kot pri Wranglerju, tudi pri Jeep Recon lahko odstraniš vrata – ki imajo modularne panele za shranjevanje –, zadnja stranska stekla in celo steklo zadnjih vrat. Streha? Standardna je panoramska z dvema steklenima paneloma, na voljo pa je tudi električno pomična Sky One-Touch Power Top, za tiste, ki želite vetrič v laseh na gorskem prelazu.
Kabina: digitalna eleganca in kamp-ready zvok
Reconova notranjost ni nič manj vpadljiva: ima vertikalno postavljen 12,3-palčni zaslon za voznika in 14,5-palčni infotainment zaslon z najnovejšim sistemom Uconnect 5. Gumbi? Ni jih – digitalna doba je tu, tudi za klimatske naprave.







Zvok? Alpine ozvočenje s skritimi zvočniki pod sedeži, za tiste trenutke, ko se odločite, da bo treba sredi kanjona odigrati malo AC/DC-ja.
Frunk in cargo: prostor tudi za ročno prtljago
Poleg zadnjega prtljažnika ima Jeep Recon tudi prednjega – frunk, z 85 litri (3 kubične čevlje) prostora, ravno prav za ročno prtljago ali kamp kuhalnik. Jeep je mislil tudi na praktičnost.
Tehnika pod pokrovom
Jeep Recon uporablja STLA Large platformo, ki jo najdemo tudi v Dodge Charger Daytona EV in Jeep Wagoneer S. Energijo mu daje 100,5 kWh baterijski sklop, ki naj bi omogočil do 400 kilometrov dosega (250 milj). Najvišja hitrost? 180 km/h (112 mph). A res, zakaj bi to potreboval na makadamu?




Kdaj pride in koliko bo treba odšteti?
Proizvodnja se začne v začetku 2026 v mehiški tovarni Toluca, najprej prihaja na trg v ZDA in Kanado, sledil bo svetovni izvoz. Cene? Jeep za zdaj molči. A glede na vse, kar Recon ponuja – ne bo ravno poceni. A hej, vsaj bencin ne bo več tvoj problem.


Pod črto_ Legenda v e-različici, brez kompromisov
Jeep Recon 2026 je dokaz, da lahko tudi električni SUV ohrani značaj, robustnost in neizprosnost klasičnega Jeepa. S svojo močjo, pametno zasnovo in terensko sposobnostjo, ki bi ji zavidal še marsikateri dizelski mastodont, dokazuje, da elektrifikacija ni konec – temveč nova faza pustolovščine.
Če si torej med tistimi, ki bi raje sedeli pod borovcem kot v pisarni, in si vedno sanjal o tihem, a brutalno zmogljivem spremljevalcu – Recon bi znal biti tvoj novi najljubši način pobega. Brez dima, brez hrupa. Samo ti, narava… in 650 električnih konjev.





