fbpx

Erzethic Thalia: slovenske slušalke, ki navdušujejo avdiofile

Na trg prihaja prva serija slovenskih visokakovostnih slušalk Erzetich Thalia. Te bodo ročno izdelane iz lesa ter zasnovane za neposredno uporabo na prenosnih predvajalnikih, telefonih in tablicah.

Erzetich, majhno podjetje iz Trnovskega gozdaje sicer svet nase najprej opozorilo z izjemno kakovostnimi ročno izdelanimi avdiofilskimi ojačevalniki za slušalke, kasneje pa še s slušalkami (Mania in Phobos). Med uporabniki njihovih izdelkov so tudi znani glasbeniki in producenti z milijonskimi prodajami albumov ter večkratni grammyjevi nagrajenci, kot so Nile Rodgers, Guano Apes, Bill Gould (Faith No More), Doro Pesch in Imogen Heap.

Tokrat bodo svetovno javnost poskusili navdušiti s slušalkami Erzetich Thalia (ime so dobile po grški boginji rajanja), ki bodo, tako kot prejšnja dva modela, imele leseno komoro, le da tokrat v dveh različicah: iz umetno starane lipe in iz reciklirane jelovine. Preostali del slušalk bo v glavnem kovinski. Trdožive slušalke bo v primeru okvare ali poškodbe mogoče servisirati, saj so vsi deli lahko zamenljivi.

Slušalke Erzetich Thalia
Slušalke Erzetich Thalia

Osemkotne umetno starane lesene komore, tipske za slušalke Erzetich, iz katerih binglja ročno sestavljen kabel iz posrebrenega čistega bakra, bodo zagotovo povlekle nase zavistne poglede mimoidočih. Za vrhunski zvok bodo poskrbeli skrbno izbrani materiali ter 40-milimetrski s titanom prevlečeni zvočniki, postavljeni v akustično premišljeno načrtovano ohišje.

Slovenske slušalke Erzetich Thalia bodo navdušile največje avdiofile.
Slovenske slušalke Erzetich Thalia bodo navdušile največje avdiofile.

Slušalke bodo na voljo konec letošnjega oziroma v začetku prihodnjega leta, v podjetju pa že sprejemajo prednaročila na spletni strani erzetich-audio.com. Cena za slušalke je 449 evrov, a le do 15. decembra. Zato pohitite!

Dodatne Informacije

Več informacij:
erzetich-audio.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.