Noviembre es siempre un mes de anticipación, en el que poco a poco miramos hacia atrás, al año pasado y averiguamos hacia dónde ir el próximo.
Tudi v našem podjetju z velikim optimizmom iščemo načine, kako bi zasnovali nove koncepte, ki se bodo v medijsko nemirnih časih obdržali in vas navduševali tudi v prihodnje. Z decembrom tako vstopamo v prostovoljno revizijo tiskane naklade, ki je osnovni temelj, s katerim želimo povrniti zaupanje oglaševalcev v tiskane medije, in upamo, da nam bo sledilo čim večje število medijev in tako utrdilo pozicijo tiska v marketinškem medijskem miksu. Tudi zato, da bomo skupaj močnejši proti tistim, ki z dampinškimi cenami y kopiranjem vsebinskih konceptov medijev povzročajo škodo dejavnosti. Proti tovrstnim medijem zaradi slabe medijske zakonodaje lahko ukrepamo le z metodami absolutne poslovne odličnosti in jasnim dokazovanjem svoje vrednosti. In kot pionirji pri City Magazinu počnemo prav to. Tudi zato Revista de la ciudad dokazuje, da v medijskem prostoru pomeni veliko. V oktobru smo dosegli rekordno obiskanost spletnega mesta Revista de la ciudad, na številke pa smo izjemno ponosni. Povečanje obiskanosti pripisujemo tudi vedno večji količini ustvarjenih videovsebin, s katerimi delamo daleč največje preboje. Posledično se zaradi tega usmerjamo v razvoj lastne videoprodukcije. Ta bo zaživela v nekem novem svetu, ki je tako zelo vznemirljiv, drugačen in se ga ne da preprosto kopirati. Tu je pomemben avtor, ki je pripovedovalec odlične zgodbe, individualist in talent. Tega pa nima vsak!_
Jan Macarol Vrabec,
el editor
Facebook: janmacarol
Instagram: janmacarol
Youtube: janmacarol