Los gigantes tecnológicos Apple y Google ya no gozan de la misma buena reputación que en años anteriores. Según la encuesta anual Reputation Quotient, realizada por Harris Poll, ambas compañías, que suelen situarse entre las 10 primeras, han experimentado un drástico declive.
V investigación je sodelovalo 25.880 udeležencev, njen namen pa je raziskati in razumeti, kako širša javnost spoštuje vodilne blagovne znamke.
Apple, ki se je lani uvrstil na 5. mesto, je letos zasegel lugar 29 – po možnosti zaradi polemike okoli baterij in namernega upočasnjevanja starejših modelov telefonov. Tudi ugled Googla je padel. Ta je na 28. mestu (lani na 8.), za to pa se lahko najbrž ‘zahvali’ aferi s seksizmom in YouTuberju Paulu Loganu.
Según informes Reuters je John Gerzema, direktor Harris Polla, za padec teh dveh znamk navedel pomanjkanje zanimivih izdelkov (čeprav bi lahko pojav iPhona X tej domnevi zlahka nasprotoval).
Udeleženci sicer najbolj cenijo Amazon, pri Fast Company pa verjamejo, da je to zato, ker se je podjetje oddaljilo od čudnih računalniških algoritmov in se ga tako dojema kot relativno varno podjetje, ki ne posreduje osebnih podatkov.
Puedes ver el informe completo aquí.
Más información:
theharrispoll.com