fbpx

City Test: BMW Serie 2 Active Tourer: un bávaro atípico que impresiona absolutamente a los activos

El BMW Serie 2 active tourer es un BMW diferente y al mismo tiempo un experimento casero de monovolumen compacto, que aporta muchos momentos y retos nuevos para esta marca. Es un enfoque filosófico completamente nuevo de la marca, que requirió compromisos e innovaciones. Se trata del primer BMW con tracción delantera, el primer monovolumen compacto de esta marca y al mismo tiempo el primero en presentar un motor de tres cilindros bajo el capó. Para aquellos que son activos de corazón y aquellos que simplemente necesitan más espacio. Una nueva hoja, un nuevo segmento y, por tanto, frescura desde el corazón de Baviera. Tuvimos la oportunidad de encontrarnos con el turismo activo en las calles de la capital bávara.

Skeptiki in ljubitelji marca BMW, bodo ob zgoraj napisanem le skomignili z rameni, a le do trenutka, ko se bodo v živo srečali z BMW-jevim novincem in ga tudi zapeljali kakšen krog.

Éste 4.3 metra dolg kompaktnež iz razreda malih družinskih enoprostorcev namreč dokazuje, da pri BMW vedo kaj počnejo ter da imajo pravi odgovor tudi v tem za njih novem segmentu. Drugačen in predvsem zelo netipičen Bavarec ima vse oblikovne karakteristike pravega BMW. In naključni mimoidoči so se z curiosidad ustavljali s pogledi na vozilu. Vselej dober znak.

Forma active turerja sledi trendu aktualne modelne palete in prepriča s pozornostjo do detailov in izčiščenih tehnoloških linij. Active tourer je enostavno lep in hkrati v tej “enostavnosti” kompleksen. Deluje más grande od navadenih tehničnih mer in brez težav, bi namesto dvojke na zadku zapisali trojko. A pri tem je potrebno vedeti, da je pet vratne različice serije 1, daljši le za dva centimetra. Privlačna forma aerodinámica s količnikom zračnega upora 0.26 poskrbi za odlično neslišnost karoserije tudi pri hitrejši vožnji. Active tourer je med drugim más bajo od direktne konkurence, kar mu pomaga pri vozni dinamiki. Preseneti zelo malo, oziroma praktično nič bočnega nagibanja v zavojih. Vsi ti detaili, kot celota, niso nepomembni, saj se active tourer pelje bolj podobno kombilimuzinam, kot družinskim enoprostorcem. Z vsem navedenim ta BMW, navkljub novostim, ohranja tradicijo veselja do vožnje.

(Naj) prostornejši BMW?

V notranjosti active tourer preseneti s sicer znanimi prednostmi enoprostorcev in ponudi netipičen volumen za to blagovno znamko. Tako navdušuje sensación de amplitud in svetlosti, ki ob sicer kompaktnih merah ponuja veliko udobja ne le v prvi vrsti, temveč tudi drugi vrsti. Na slednji ni praktično nikakršnega občutka utesnjenosti in prostora bo zadosti tudi za grandes “otroke”. Tu je prostora saj toliko kot v seriji 5, in dosti več kot v seriji 3.

Poudarit je potrebno tudi izdatno fleksibilnost prtljažnega prostora ter vzdolžno prilagodljivost zadnje klopi, ki se lahko podira v razmerju 40:20:40. V kombinaciji s preklopnim sovoznikovim sedežem, boste z active turerjem lahko občasno peljali tudi do 240 centimetrov dolge predmete. Zadosti za prevoz Arboles de navidad ali skok v Ikejo. V prtljažni prostor tako lahko pospravile za 468 litrov prtljage, kar je veliko, če ob bok postavimo podatek, da v fordov C-Max lahko pospravite “le” 432 litrov, v direktnega konkurenta mercedesa razreda B pa za 20 litrov več (486 litrov).

Svetla, sveža in kakovostna notranjost

Active tourer navduši z detajli v notranjosti. Tako je popolnoma nova zasnova armaturne plošče, oziroma njenega sredinskega dela, ki je oblikovno drugačna in sveža. Navdušuje predvsem kakovost izdelave, ki v nobenem pogledu ne zaostaja za najvišjimi modelnimi številkami te znamke in jih s svojim svežim šarmom na trenutke celo prekaša. Kljub znanim elementom v notranjosti, skupnim vsem modelom BMW, se zdi, da bodo prav tu prepričevali kupce, da so boljši od konkurence. V ta segment namreč prinaša active tourer visoko raven premium občutkov.

Bogata osnovna oprema in množica modelnih različic

Kombinatorika dodatne opreme je pri pridobivanju novih kupcev v tem segmentu odločilna in tega se pri BMW močno zavedajo. Tako niso varčevali pri osnovni serijski opremi, ki je spodobna in prinaša med drugim la radio Professional z možnostjo prostoročnega telefoniranja, sistem BMW iDrive s 6.5 paličnim prikazovalnikom, sensor za dež in avtomatske luči, cuero športni volan, inteligentni sistem klica v sili, pametne dinamiče zavorne luči, andar-pinchado pnevmatike, vtičnici za aux y USB ter mnogo drugih malenkosti, ki v nadaljevanju delujejo v sozvočju z modelnimi različicami Advantage, Sport Line y Luxury Line, ki vsaka prinaša določeno raven logičnih dodatkov osnovi in se po vrsti nadgrajuje. Tako z nadgradnjo opreme iz osnovne z izbiro katere koli modelne različice, kupec hitro in logično nadgradi svoje vozilo s multifunkcijskim volanom, pomočnikom za parkiranje PDC, automáticamente klimatsko napravo, tempomatom z zavorno funkcijo, itd.. Srednje opremljen BMW active tourer serije 2, s simpatičnim trivalnikom y Sport Line opremo, tako ne bi smel bistveno preseči znamke 30.000 evrov. Podatek, ki zna pritegniti nove kupce, ki prej o tej znamki prej niso razmišljali. Le teh pa naj bi bilo po besedah predstavnikov BMW, kar 70 por ciento.

Pogon spredaj in nova generacija odličnih motorjev z novimi prijemi

Pri active tourerju so bavarci pogumno prvič zagrizli v kislo jabolko, a kljub temu uspeli pripraviti odličen bavarski štrudel. Primera vez s prednjim pogonom, prvič prečno nameščeni motorji in prvič trivaljniki. Popolnoma nova generacija motorjev, zasnovana za varčnost in čistost izpuhov. Motorji tako zaradi prečne namestitve prinašajo več prostora v notranjosti, a so kljub temu nameščeni na način, da active tourer ostaja avtomobil po okusu pravih voznikov. Pri BMW ne skrivajo, da so izkušnje so črpali iz razvoja Minija, od koder so prenesli več kot desetletje bogatih izkušenj s prednjim pogonom. Sozvočje carrocería y pogonskih agregatov jim je odlično uspelo.

Motorna paleta ob začetku prodaje - 2 bencinarja in odličen dizel.
Motorna paleta ob začetku prodaje – 2 bencinarja in odličen dizel.
Na testu smo uspeli preizkusiti vse različice, ki bodo na voljo ob začetku prodaje na slovenskem trgu. Tako nas je navduševal popolnoma nov bencinski trivaljnik con etiqueta 218i, quién puede 100kW respectivamente 136 konj. Ta je skupen sicer famoznemu športnemu hibridu BMW i8, a tokrat premierno prvič v matični znamki BMW. Moči je popolnoma zadosti, da bo zmogel doseči 100 km/h pod 10 sekundami (9.2 sekunde) in končno hitrost nad 200 km/h (205 km/h). Pri tem pa se bo oddolžil z nizko porabo okoli 6 litrov pri mešanem voznem režimu. Krasi ga tudi prav neverjetna odzivnost in agilnost, po besedah novinarskih kolegov, pa naj bi po uglajenosti in odzivnosti prekašal večkrat nagrajeni fordov EcoBoost. Okusili smo tudi sladkost novega dizla z oznako 218d, quién puede 110kW respectivamente 150 caballos. Zdi se, da gre za tisti motor po katerem bodo Slovenci največ posegali, saj njegova poraba na testu ni presegla 5.8 litra dizla na 100 prevoženih kilometrov. Hkrati pa motor ponudi izjemne vozne lastnosti in bo nekoliko bolj športnim očetom za volanom večkrat pričaral nasmeh na usta. Zgovorni pa so tudi podatki o pospeševanju do 100km/h, kjer ta dizel očara s podatkom 8.9 sekund. Ni slabo za družinski enoprostorec.

Za češnjo na vrhu smetane pa smo uživali v družbi različice 225i. Le ta bo zaenkrat najmočnejša izbira modela active tourer pri nas. 170kW respectivamente 231 konj se ne sliši prav družinsko, kot tudi ne podatek o pospeševanju do 100km/h en un apuro 6.6 sekunde. Vsekakor podatki, ki bodo zadovoljili tudi najbolj zahtevne.
Zdi se da bodo Bavarci z Active Tourer-jem zadeli aktive.
Zdi se da bodo Bavarci z Active Tourer-jem zadeli aktive.

Zmagovalna formula ?

BMW z active tourerjem ne išče puristov blagovne znamke BMW. Išče popolnoma nove kupce v segmentu, kjer dosedaj ni bil pristoten. Teh naj bi bilo kar 70 por ciento. To počne temeljito y sin polovičarstva.
S sprejemanjem kompromisov so si odprli nove možnosti in kompromise uspeli spremeniti v nadgradnjo svoje filozofije. Možnost za propio desarrollo y preseganje togih okvirov. Active tourer se pelje kot pravi BMW, v vozni dinamiki zaradi sprednjega pogona ne zaostaja. S tem pa ohranja esenco in glavno sporočilo te znamke.
Veselje do vožnje.

Más información

Más información:
bmw.si

Cena osnovne različice: 26.700 euros
V uredništvu bi izbrali:
* 218i Active Tourer – Sport Line / 29.650 evrov
+ 17″ lita alu. platišča Star-spoke 379 / 626 evrov
Cena po ceniku: 30.276 evrov

contigo desde 2004

Del año 2004 investigamos tendencias urbanas e informamos a nuestra comunidad de seguidores diariamente sobre lo último en estilo de vida, viajes, estilo y productos que inspiran con pasión. A partir de 2023, ofrecemos contenido en los principales idiomas del mundo.