El Bugatti Chiron lleva dos años entre nosotros y era sólo cuestión de tiempo que pudiéramos ver su versión más agresiva. El Bugatti Chiron Sport no tiene más potencia que el Chiron normal, pero gracias a muchas mejoras y al menor peso, puede ser notablemente más agresivo en las curvas.
La línea de fondo eksotičnega superšportnika še vedno ostaja njegovo srce 8-litrski 16-valjni W-motor s 1500 konjskimi močmi. Nuevos Bugatti Chiron Deporte ima izboljšano vozno dinamiko in trše vzmetenje, medtem ko je motor ostal nespremenjen. Blažilniki so pri različici Sport za 10 % trši kot pri standardnem Chironu. To se opazi predvsem pri vožnji skozi ovinke. Chiron Sport je od zdaj bogatejši še za funkcijo Dynamic Torque Vectoring. Ta poskrbi, da dobi vsako kolo ravno toliko navora, kot ga v danem trenutku potrebuje. Tudi to pripomore k učinkovitejši vožnji skozi ovinke, sistem pa je mogoče uporabljati pri vseh voznih načinih.
Chiron Sport je za 18 kilogramov lažji od ostalih Chironov. To so dosegli z intenzivno uporabo karbonskih vlaken, iz katerih so narejena platišča, pokrovi turbinskih hladilnikov in celo brisalci. Pri Bugattiju so ponosni, da so prvi med avtomobilskimi proizvajalci, ki so se odločili za uporabo karbonskih vlaken za izdelavo brisalcev, ki so kar 77 % lažji od običajnih.
Zaradi zmanjšanja teže in vseh izboljšav je po podatkih proizvajalca Chiron Sport za kar 5 sekund hitrejši na Bugattijevi testni stezi Nardo, če ga spet primerjamo z običajnim Chironom. V nekaterih zavojih so dosegli hitrosti, ki so presegale 200 km/h. Chiron Sport bo tako ponudil še več vznemirjenja v vožnji. Srečneži, ki si ga bodo lahko privoščili, bodo poleg posodobljene tehnologije lahko izbirali še med novimi kombinacijami zunanjih in notranjih barv.
Galerija – Bugatti Chiron Sport
Más información:
bugatti.com