Zadnjič smo imeli na testu tudi novega Volkswagnovega Golfa Highline 2,0 TDI, ki je med drugim imel na seznamu dodatne opreme tudi parkirno asistenco (Park Assist). Funkcija nas je navduševala vedno znova, ko je bilo treba parkirati bočno. Omogoča namreč, da golf s pomočjo senzorjev sam poišče ustrezno mesto in ...
Zadnjič smo imeli na testu tudi novega Volkswagnovega Golfa Highline 2,0 TDI, ki je med drugim imel na seznamu dodatne opreme tudi parkirno asistenco (Park Assist). Funkcija nas je navduševala vedno znova, ko je bilo treba parkirati bočno. Omogoča namreč, da golf s pomočjo senzorjev sam poišče ustrezno mesto in parkira; naša edina naloga je dodajanje in odvzemanje plina ter nadzorovanje širše okolice, za vse ostalo poskrbi avtomobil. Sicer pa novi golf nudi udobno in dinamično vožnjo tako po mestnih ulicah kot na odprtih avtocestah. Da so užitki še večji, pripomorejo tristopenjska nastavitev trdote podvozja in živahen turbodizelski motor. Navdušil nas je tudi radio z zaslonom, občutljivim za dotik, pogrešali pa smo difuzni zračnik na sredini armature, ki ga je imela prejšnja generacija golfa. Več o avtomobilu na www.city-on.net.
www.volkswagen.si