La revista Forbes publicó la última lista de las marcas más valiosas del mundo. ¿Es este el sexto año consecutivo para Apple, que este año por primera vez en 13 años ha registrado una caída en beneficios e ingresos, o tenemos un nuevo gobernante en el ranking?
Forbes je objavil seznam najvrednejših blagovnih znamk na svetu za leto 2016. Apple kljub padcu dobička in prihodka (v prvem četrtletju je ustvaril ”zgolj” 50,56 milijarde ameriških dolarjev prihodkov od prodaje, kar je skoraj 8 milijard manj kot v istem obdobju lani) ostaja najvrednejša znamka na svetu, kar je gotovo obliž na rane katastrofalnega poročila za prvo četrtletje za podjetje iz Cupertina.
LEE MAS: Apple: ¡11 datos que te sorprenderán!
Pogled na Forbesovo letno poročilo o vrednosti blagovnih znamk razkriva, da Apple ostaja trdno v sedlu. Njegova vrednost je namreč ocenjena na 154,1 milijarde ameriških dolarjev, kar je 87 odstotkov več kot vrednost znamke Google, ki je druga. Katere druge znamke so se uvrstile med deseterico in na koliko so ocenjene, izveste v nadaljevanju.
Najbolj vredne znamke na svetu 2016:
Más información:
forbes.com