fbpx

Ingeniosa infografía para amantes de los libros: los libros más vendidos en cifras

Obvezno branje za vse knjižne molje, občudovalce lepote jezika, matematike, statistike in druge ljubitelje številk: genijalna infografika, ki prikazuje knjižne uspešnice v številkah. Da boste naslednjič vedeli, katera knjiga vašega najljubšega pisatelja je najkrajša, katera najdaljša, koliko fraz je prvi na svetu uporabil Shakespeare, koliko poljubov se zgodi v romanih Jane Austen in pri katerem Harryju Potterju je bila Rowlingova najbolj gostobesedna.

Če radi berete, potem med branjem romana gotovo včasih preverite, kje je ostalo vaše kazalo in kako hitro napredujete glede na to, kako razsipen je bil avtor z besedami. In čeprav so v literaturi na prvem mestu (logično) besede, si ne moremo kaj, da se ob tej infografiki ne bi zamislili, da so tudi številke za knjižnimi klasikami izjemno zanimive.

Brilijantna infografika, ki prikazuje znane knjige v številkah, je v imenu podjetja Cartridge Discount delo britanskega tima dizajnerjev Mediaworks. Zasnovali so jo na osmih poglavjih: v prvem so preštete besede najbolj znanih romanov vseh časov (Tolstojeva Vojna in mir jih ima več kot pol milijona!), v drugem pa se graf dviga in spušča glede na število besed v nekaterih najbolj znanih serijah knjig: Una canción de hielo y fuego, harry potter y señor de los Anillos. Besede so prešteli tudi v nekaterih najbolj znanih novelah, kratkih zgodbah znanih avtorjev, ki jih lahko preberete v manj kot petih minutah, in nekaterih pesmih ter haikujih. Sedmo poglavje se osredotoča na posamezne avtorje. Ernest Hemingway se je najbolj razpisal v romanu Komu zvoni, Shakespeare v Hamletu, Jane Austen pa v Emmi. Infografika se zaključi z literarnimi posladki v osmem poglavju.

In ker slika pove več kot tisoč besed, si infografiko knjižnih uspešnic oglejte spodaj!

Kako gostobesedni so bili avtorji v posameznih delih?
Kako gostobesedni so bili avtorji v posameznih delih?

contigo desde 2004

Del año 2004 investigamos tendencias urbanas e informamos a nuestra comunidad de seguidores diariamente sobre lo último en estilo de vida, viajes, estilo y productos que inspiran con pasión. A partir de 2023, ofrecemos contenido en los principales idiomas del mundo.