fbpx

El SUV híbrido BMW X5 tendrá sólo 3,3 litros de consumo y 313 caballos

BMW X5 xDrive40e

Honestamente, BMW se arremangó porque esperaron demasiado con los vehículos híbridos. Esta vez, sin embargo, quedamos impresionados en Ginebra con el primer coche de producción de la marca BMW, que cuenta con tecnología híbrida. No se contuvieron y eligieron su abanderado todoterreno BMW X5, rotulado xDrive40e, para su primera incursión en el mundo de los crossover. Y una vez más demostró que pueden hacerlo mejor que la competencia. Así lo demuestran los dos datos anunciados: el bajísimo consumo combinado de 3,3 litros y el excepcional establo con 313 caballos.

BMW X5 xDrive40e vam bo ponudil kombinirano moč v skupni vrednosti 230 kW/313 KM, ki jo proizvede štirivaljni bencinski motor s tehnologijo BMW TwinPower Turbo in sinhronski elektromotor ter beleži zanimivo kombinirano porabo goriva med 3,4 y 3,3 litra na 100 kilómetros ter kombinirano porabo električne energije od 15,4 a 15,3 kWh na enaki razdalji. Emisije CO2 znašajo med 78 y 77 grami na kilometer, pa se slišjo naravnost znanstvenofantastično.

Seveda se pri bavarski blagovni znamki pohvalijo, da je njihov hišni projekt BMWi, osrednji blagovni znamki BMW že prinaša koristi, saj je le ta omogočil, da tudi matična blagovna znamka pridobiva znanje in izkušnje na področju alternativnih pogonov vozil. Tako je bmw x5 podedoval veliko hišnega znanja od svojega “brata” in superšportnika BMWi i8.

Od običajnega X5, boste hibridnega ločili po prikriti loputi pod katero se skriva električna vtičnica.
Od običajnega X5, boste hibridnega ločili po prikriti loputi pod katero se skriva električna vtičnica.

Hibridna kombinatorika

Energija za motor eléctrico, ki je povezan z 8-stopenjskim menjalnikom Steptronic, se črpa iz litij-ionske baterije. Baterijo je mogoče polniti preko standardne gospodinjske električne vtičnice ali preko BMW i Wallbox oziroma ostalih javnih polnilnih postaj. Da bi prihranili prostor, je visokonapetostna baterija nameščena pod dno prtljažnega prostora, kjer je v primeru trka tudi odlično zaščitena. Dejansko doživetje v vožnji prav tako okarakterizira vsestranska in tekoča zmogljivost. Gumb eDrive na sredinski konzoli omogoča vozniku, da prilagodi način delovanja hibridnega pogona. V osnovni nastavitvi AUTO eDrive se moč motorja občutno poveča pri pospeševanju ali pri hitrih reakcijah s pomočjo električnega motorja, čigar največji navor 250 nm le ta je praktično na voljo že v samem mirovanju vozila. BMW X5 xDrive40e acelerar desde 0 a 100 km/h en un apuro 6,8 sekunde. Vsekakor zanimiv in atraktiven podatek, če upoštevamo dejstvo, da je osnovni bmw x5 izjemno velik avtomobil.

Hibridni X5 bo tudi izjemno hiter predstavnik športnih terenskih vozil.
Hibridni X5 bo tudi izjemno hiter predstavnik športnih terenskih vozil.
BMW X5 xDrive40e
BMW X5 xDrive40e

Način vožnje MAX eDrive, que permite BMW X5 xDrive40e je, da ga žene izključno na električna energija. Tako ima pri povsem napolnjeni bateriji ima vozilo domet 31 kilometrov v izključno električnem načinu vožnje z omejeno največjo hitrostjo 120 km/h. Način SAVE Battery se lahko tudi vklopi s pritiskom na gumb in povzroči ohranjanje napolnjenosti visokonapetostne baterije oziroma ob nizki kapaciteti omogoča, da se energija zopet akumulira in tako počasi polni baterijo. Na ta način se lahko električna energija namenoma prihrani za izključno električno vožnjo v mestnih središčih.

bmw x5 con etiqueta xDrive40e bo okolju sicer neprijazne terence naredil zelo, zelo … zelene. In to je več kot odlično.

Más información

Más información: 
www.bmw.si 

contigo desde 2004

Del año 2004 investigamos tendencias urbanas e informamos a nuestra comunidad de seguidores diariamente sobre lo último en estilo de vida, viajes, estilo y productos que inspiran con pasión. A partir de 2023, ofrecemos contenido en los principales idiomas del mundo.