Seat no tuvo oportunidad de disfrutar durante mucho tiempo del récord establecido en marzo en el famoso Nordschleife. Renault se apresuró en el desarrollo y aprovechó la primera oportunidad para poner en la famosa pista el Mégane más deportivo de todos los tiempos: el Mégane RS Trophy-R, que se producirá en una serie limitada de 250 unidades y se venderá en 15 mercados.
Renault so očitno zelo srbeli prsti po rekordu, ki so ga bili letos marca primorani predati VWju, natančneje seat leonu cupra 280. Francozi so tako pohiteli z razvijanjem še bolj strupene in najbolj športne različice megana doslej in ga postavili na slavno pisto.
Na zunaj R različico megana trophy prepoznamo po dvobarvni karoseriji, z napisom različice na posebnem športnem odbijaču v slogu dirkalnikov F1. Na boku pa je posebna grafična poslikava, ki barvno sovpada z barvo serijskih 19-palčnih platišč, ki so lahko odeta v črno ali kričečo rdečo barvo.
Skupen prihranek pri teži v primerjavi s klasičnim meganom R.S. 275 trophy znaša sto kilogramov, od katerih 42 zapade na posebna školjkasta prednja sedeža fabricado iz polikarbonata. Nadalje so 16 kilogramov prihranili tudi z lažjo litij-ionsko baterijo akumulatorja, tri kilograme pa so prihranili tudi s posebnim lažjim in bolj zmogljivim zavornim sistemom z diski premera 350 mm. V osnovi opremi sta tritočkovna varnostna pasova, proti doplačilu pa ta nadomestita šesttočkovna športna varnostna pasova.
Cena za zdaj ostaja skrivnost, je pa znano, da bodo izdelali le 250 copias tega modela, ki bodo naprodaj v 15 državah, vprašanje pa ali tudi pri nas. Glede na renome, ki ga megane R.S. uživa pa smo sigurni, da bodo pošli zelo hitro.