La mayor estrella del Salón del Automóvil de París de este año es definitivamente el estudio de concepto Mercedes Generation EQ, que presagia diferentes tiempos para la marca Mercedes-Benz. Responde al problema de autonomía y batería que afecta a todos los vehículos eléctricos prometiendo una autonomía de más de 500 kilómetros.
Generation EQ je seveda kot vsaka konceptna študija precej futurističen izdelek, ki so ga postavili na ogromna platišča, ki merijo kar 21 pulgadas, mu namenili srebrno barvo (Alubeam) in ga v detajlih pripeljali do tega, da deluje kot iz nekega drugega sveta. Avtomobil je na primer brez brisalcev y espejos laterales. Slednja nadomeščajo kamere. Poznavalci so hitro prepoznali namen Mercedesa, da kot prvo svoje povsem električno vozilo v prihodnosti ponudi prav športnega terenca in tako skoči v zelje tudi Tesli. Če pogledamo bolje, pa v konceptu prepoznamo GLC naslednjega desetletja.
Notranjost sledi zunanjosti in nam na centralni konzoli ponudi kar 24-palčno digitalno armaturno ploščo. Zasloni en contacto so tako zamenjali pravzaprav vse fizične gumbe v kabini. Dizajn je preprost, a vendar izjemno funkcionalen in izčiščen, saj ni nepotrebnih elementov. Zanimiv je tudi volan, ki prav tako vključuje OLED-zaslone za upravljanje s funkcijami avtomobila. Kamere vozila, ki nadomeščajo vzvratno ogledalo, pa projicirajo slike na zaslone v vratih vozila.
Moči je na pretek, saj Mercedes Generation EQ svojo moč tvori z uporabo dveh električnih motorjev, nameščenih na obeh oseh, in tako zagotavlja kombinirano moč 300 kilovatov oziroma malo čez 400 konjev, ta kombinacija tako zmore kar 700 nm navora. Dovolj, da vas zalepi na sedež in da od 0 a 100 km/h poletite v manj kot cinco segundos. Podatek, ki je za terensko vozilo prej izjema kot pravilo.
Zahvaljujoč baterijskim zmogljivostim, Mercedesov zeleni SUV omogoča doseg do 500 kilómetros y carga rápida. Slednje pa naj bi bilo izjemno, saj naj bi Generation EQ v načinu hitrega polnjenja v slabih petih minutah pridobil energije za dobrih 100 kilómetros. Polnjenje pa bo mogoče tudi brezžično s polnilno ploščo, nameščeno pod vozilom na svojem domačem pakirnem mestu.
Zdi se, da smo vse bližje električni avtomobilistični stvarnosti.
Más información:
mercedes-benz.si