El Cloudmaster es un DC-6 construido en 1958 en Santa Mónica, California y que lleva la designación G-APSA. A lo largo de su vida, realizó muchas tareas como aeronave para vuelos chárter comerciales y militares. Hoy en día, el "Claudmaster" de G-APSA es uno de los jets privados más geniales que existen.
Skozi svojo pestro zgodovino je G-APSA obletel svet na različnih misijah. V službi vojske je tako večkrat v prej kot dveh tednih obletel večino vojaških baz po celem svetu. Različni lastniki so ga uporabljali za popolnoma različne namene. Leta 2008 pa se je kot starodobnik pojavil na eni od izjemnih razstav “starodobnikov”, kjer je požel veliko zanimanja za najem. Ideja je bila rojena. G-APSA bo dobil novo nalogo. Postal bo luksuzno zasebno letalo.
Prenove so se lotili s posebno skrbnostjo in s sodelovanjem nekaterih najboljših inžinirjev, ki so že poprej sodelovali pri restavriranju tovrstnih letal. Za natoranjost pa so najeli znani oblikovalski studio Bannenberg & Rowell, ki se načeloma ukvarja izključno z notranjim designom jaht. S tem pa so desegli, da je letalo resnično nekaj zares posebnega.
The Cloudmaster lahko na krov sprejme do 30 potnikov. Transatlantski leti mu ne delajo nikakršnih težav pri tem pa leti nižje od komericalnih letov, kar gostom ponuja izjemen pogled na pokrajino, ki jo lahko opazujejo skozi povečana in posebaj prilagojena okna.
V prenovljenem letalu je ogromno novotarij, ki so vgrajene v novejša letala. Tako je klimatski sistem del vzet iz novejših boingov 787 ter prilagojen za to letalo. Kar poskrbi za odlično mikroklimo.
Motorizacja je načeloma zlata klasika aviacije. Pratt & Whitney-jivi motorji, skupaj štirje, katerih vsak premore kar 18 cilindrov in imajo skupno moč 2500 konjev, porabijo 1000 kg goriva na uro. Zanimivo je, da je poraba letala izjemno nizka in primerljiva z nekaterimi dosti manjšimi sodobniki, saj na isti ruti letalo porabi enako količino goriva.
Red Bull je lotil svojega DC-6 in ga obnovil na sebi lasten način.
Si želte postati solastnik tega letečega luksuznega izdelka. Nič lažjega kot to. Letalo je namreč mogoče kupiti v solastništvu s še 7 srečneži. Skupno lastništvo bo namreč precej zmanjšalo stroške lastništva. Letala pa tako ali drugače ne morete uporabljati vsak dan. Vse skupaj se zdi idealen recept, saj za vzdrževanje in ostalo skrbi posebno podjetje v lasti lastnikov aviona.
Si želite svoj delež? Obiščite povezavo v info boksu in se prijavite.
Več informacij o letalu:
www.cloudmaster.aero