El Honda Civic más moderno, de décima generación, pasó entre nosotros y por las carreteras eslovenas y nos impresionó desde el primer momento. El exterior deportivo expresa un diseño innovador y avanzado con líneas laterales particularmente acentuadas y claramente esculpidas. Los neumáticos anchos brindan una postura fuerte y musculosa, y la firma luminosa LED de los faros garantiza la visibilidad de este Civic de última generación. Después de mucho tiempo, ¡lo que llevábamos mucho tiempo esperando de Honda!
Notranjost upošteva koncept, ki v središče postavlja voznika. Tako je osrednja konzole prilagojena lažjemu upravljanju in večji preglednosti. Materiali so zdaj še bolj kakovostni kot pri prejšnjih generacijah, prav tako je kakovostnejša izdelava. Dimenzijsko je novi Civic kar precej večji od predhodnika, v širino za 3 cm, v dolžino pa za kar 13 cm. Notranjost je tako najprostornejša v razredu, prtljažni prostor pa se lahko pohvali s široko nakladalno površino in velikostjo kar 478 litrov.
Motorna paleta zajema dva bencinska agregata, pozneje se jima bo pridružil še dizelski agregat. Bencinska predstavnika sta 1-litrski agregat VTEC TURBO, ki premore 95 kW (129 KM), močnejšo različico pa predstavlja 1,5-litrski agregat VTEC TURBO s 134 kW (182 KM) moči. Novi 1-litrski motor se lahko pohvali z več navora pri nizkih in srednjih obratih in ima manjšo težo, vse skupaj pa vpliva na bolj prijazno porabo goriva. Vsi motorji bodo na voljo z ročnim, šeststopenjskim menjalnikom ali samodejnim CVT-menjalnikom.
Nova zasnova avtomobila skrbi za boljšo okretnost in bolj športen občutek med vožnjo, z uporabo naprednih materialov pa je ogrodje lažje za 16 kg, torzijska togost pa se je povečala za 52 %. Krmilni mehanizem je zdaj še bolj neposreden in zmanjšuje nihanje pri vožnji skozi ovinke. Novi Civic je bil deležen kopice izboljšav na področju zmanjšanja hrupa v kabini in tako tudi v tem segmentu sodi med najboljše v razredu. Prav vsi Civici so opremljeni z asistenčnim sistemom SENSING, ki vključuje kopico varnostnih tehnologij. Meniji so prevedeni v slovenščino, prav tako pa smo bili prijetno presenečeni nad glasovnimi opozorili, ki so prav tako v slovenskem jeziku.
Civic z litrskim agregatom bo imel štiri nivoje opreme: Comodidad, Elegancia, Executive y Exacutive Premium, 1,5-litrski agregat pa Sport in Sport Plus paket. Poleg teh dveh imamo na voljo še opremo Prestige, ki se tudi po zunanjosti loči od športnih različic. Osnovna cena Honde Civic z 1,0 VTEC TURBO motorjem in paketom opreme Comfort stane 17.990€, najbolje opremljena z 1,5 VTEC TURBO motorjem in opremo Prestige pa 25.990 evrov.
Po nekaj prvih kilometrih lahko mirne vrsti zatrdimo, da je napredek Honda Civic opazen na prvi pogled in prav lahko se zgodi, da bo Civic spet postal priljubljen avtomobil na slovenskih cestah.
Galerija slik: Nova Honda Civic 2017
Más información:
honda.si