El Nissan Leaf es el coche eléctrico más vendido del mundo. Se introdujo por primera vez en el mercado en 2010 y hasta ahora se han vendido más de 280.000 Leafs. Después del Tesla Model 3, la llegada del nuevo Nissan Leaf es sin duda una de las novedades eléctricas más importantes. El nuevo Nissan Leaf (2018) ofrece así innovaciones en tecnología, mayor autonomía y un diseño completamente nuevo.
nissan je s predstavitvijo novega Nissan hoja odlašal kar nekaj časa, za nekatere mogoče celo predolgo. A zdaj je tu in iz videnega lahko sklepamo, da si pri Nissanu niso želeli samo njegove zamenjave, temveč želijo z novincem ostati na prvem mestu med električnimi avtomobili. To je s prihodom tesla in drugih proizvajalcev električnih avtomobilov postalo težje, nikakor pa nemogoče.
Nova generacija Nissan Leafa bo na voljo z dvema baterijama con capacidad 40 kWh y 60 kWh. S prvo naj bi bilo moč prevoziti okoli 378 kilometrov po NEDC-ciklu. Močnejša naj bi omogočala doseganje razdalj prek 400 kilómetros daleč, a uradnih meritev žal še ni. Elektromotor ostaja enak kot na dosedanjem Leafu, tj. z močjo 110 kilovatios, a je bil prilagojen in gre zdaj več moči v kolesa. Končna moč tako znaša 147 caballos de fuerza. 40-kilovatna baterija se prek običajne domače vtičnice polni 8 a 16 horas, s pomočjo hitrega polnjenja pa je baterija do 80 % polna v 40 minutos. Najvišja hitrost je še vedno omejena na 144 km/h.
Dizajn novega Nissan Leafa je občutno spremenjen, tako zunanji kot notranji. Pri Nissanu so bili pozorni na pomanjkljivosti prejšnjega modela, kot je recimo priključek za polnjenje avtomobila. Ta ima zdaj spremenjeni kot navzgor, kar pomeni, da se vam ni več treba sklanjati, ko želite “priklopiti” avtomobil. Najbolj opazna novost je tako imenovano e-pedal. Funkcijo vklopimo s pritiskom na gumb, s tem pa stopalko za gas hkrati spremenimo še v stopalko za zavoro. Sistem namreč deluje z uporabo regenerativne sile. Za dodajanje hitrosti stopalko pritisnemo, za zaviranje umaknemo nogo z nje. Sliši se komplicirano, ampak temu ni tako. Tudi nevešči vozniki se bodo tega hitro priučili. Omenimo lahko še funkcijo ProPILOT, ki je že Nissanov korak proti conducción autónoma in se lahko skoraj sam vozi po sredini avtocestnega pasu.
PREBERITE ŠE: NISSAN ROGUE TRAIL WARRIOR: KJER SE POT ZA VEČINO KONČA, SE ZANJ ŠELE ZAČNE
Nissan Leaf bo na slovenskem trgu na voljo spomladi 2018, na trg pa vstopa suvereno in zelo samozavesten.
Galerija slik: Nissan Leaf
Más información:
nissannews.com