Peddy Mergui, artista y diseñador, con la obra Wheat is Wheat is Wheat, es el lenguaje de diseño de algunas de las marcas de moda más famosas: Versace, Bvlgari, Dolce & Gabbana, etc. – utilizado en la industria alimentaria. Hizo lo mismo con marcas como Apple, Nike y Ferrari. Entonces, ¿cómo sería el empaque de un producto si un día Apple decidiera vender leche y Ferrari decidiera vender pasta?
Peddy Mergui, rojen Maročan, živeč v Izraelu je s svojim delom in razstavo Wheat is Wheat is Wheat dosegel fascinantne in groteskne rezulate. Z infuzijo embalaže naših najbolj osnovnih dobrih z vrednotami prestiža in luksuza je raziskal dinamične in pogostno zabrisane etične meje oblikovanja v potrošniki kulturi.
Razstava je namenjana izpostavitvi izziva s katerim se oblikovalec sooča, ko je zadolžen za spodbujanj gospodarskih interesov, medtem pa si želi ostati zvest lastnemu moralnemu kompasu. Različni eksponati združujejo oblike in podobe iz sveta potrošnje s koncepti s področja etike potrošnikov.
Manzana bi nam namreč zavoljo imidža lahko prodal mleko za 8 evrov, Nike pa pomarančo za 4 evre. In če bi, kaj to pove o nas?
Duhovito in provokativno delo Wheat is Wheat is Wheat (Pšenica je pšenica je pšenica), nam tako pusti več vprašanj kot odgovorov.
LEE MAS: Cristina Guggeri: líderes mundiales atrapados en el baño
V galeriji si oglejte produkte Wheat is Wheat is Wheat.
Más información:
peddymergui.com