fbpx

Río 2016: Julius Yego, el lanzador de jabalina al que YouTube le enseñó a lanzar

Julius Yego

Zgodba kenijskega atleta Juliusa Yega je zares nenavadna. Čeprav je Kenija vedno veljala za deželo tekačev, Julius Yego ni tekač. Julius Yego je metalec kopja. In to ne kakšen povprečnež. Na olimpijske igre v Riu je prišel kot favorit. Do tega naziva je prišel na sila nenavaden način. Potem ko so ga odpisali trenerji v srednji šoli in je tudi sam spoznal, da ni dober tekač, se je poskusil v metu kopja. Problem? Kje za vraga v Keniji dobiti trenerja za met kopja in, najpomembnejše, kje sploh dobiti kopje? Glede slednjega se je že nekako znašel, kot trenerja pa je zaposlil kar kanal YouTube! Ta ga je izbrusil v enega od najboljših metalcev kopja na svetu!

Številni izmed nas se na Youtube zatekamo po lekcije iz kitare, domače obrti, kuharije in podobnega. Tudi 27-letni Julius Yego se je. A Julius Yego je vrhunski športnik. Točneje, metalec kopja iz Kenije, katere atleti so sinonim za teke na srednje in dolge proge.

''YouTube'' fenomen Julius Yego.
”YouTube” fenomen Julius Yego

Ti so na olimpijskih igrah osvojili prek 80 kolajn, toda do zdaj še nobene v tehničnih disciplinah. Yego je to že popravil na svetovnem prvenstvu – in to kar z zlato medaljo, to ”neslavno” statistiko pa je s srebrom popravil tudi na IO Río 2016.

LEE MAS: Río 2016 - el espíritu olímpico en todo su esplendor: un corredor con una jugada digna de una medalla especial


Do svojega conocimientos técnicos se je prebil sam oziroma s pomočjo YouTuba, kjer je preučeval mete nekdanjega dvakratnega olimpijskega prvaka Norvežana Andreasa Thorkildsna, pa Finca Tera Pitkämäkija in svetovnega rekorderja Čeha Jana Železnyja. ”Moj trener je YouTube,” je večkrat poudaril, zato se ga je pripel vzdevek Mr. YouTube man (glej posnetek zgoraj).

Ta ga je kljub pomanjkanju nasvetov iz oči v oči in podpore doma pripeljal zelo daleč. Prek olimpijskih iger v Londonu do štipendije za trening na Finskem do vloge favorita v Riu 2016!

Julius Yego:

contigo desde 2004

Del año 2004 investigamos tendencias urbanas e informamos a nuestra comunidad de seguidores diariamente sobre lo último en estilo de vida, viajes, estilo y productos que inspiran con pasión. A partir de 2023, ofrecemos contenido en los principales idiomas del mundo.