fbpx

Seat leon cupra - La pelea de Nürburgring también se ha trasladado a nuestras carreteras

El importador presentó a los compradores de este lado de los Alpes el asiento de serie más potente de todos los tiempos. El León Cupra sorprende por sus prestaciones y precio, que arranca un poco por debajo de los 26 mil... llegó al mercado en compañía del León Cup Racer y el resto del programa de la división deportiva de Seat, que el importador trajo de España como parte del cuarto Cupra Day.

Na že četrti cupra dan, je uvoznik k sodelovanju povabil seatovo športno divizijo, ki je na dogodek med drugim pripeljala iz WTCC znanega leona cup racer. Cena 243 kW športnika znaša 70 tisoč evrov, z njim pa se boste lahko vozili le po dirkališčih.
Na že četrti cupra dan, je uvoznik k sodelovanju povabil seatovo športno divizijo, ki je na dogodek med drugim pripeljala iz WTCC znanega leona cup racer. Cena 243 kW športnika znaša 70 tisoč evrov, z njim pa se boste lahko vozili le po dirkališčih.

Najmočnejšo različico aktualnega leona in najbolj zmogljivega serijskega seata vseh časov, zaznamujejo izrazite športne zmogljivosti, ki jih zagotavlja dvolitrski turbobencinski TSI motor z 195- oziroma 206 kilovati moči. Takoj po predstavitvi se je okitil z nazivom najhitrejšega vozila s sprednjim pogonom na slovitem Nordschleife (naziv mu je pred tedni za nekaj sekund sicer ‘ukradla’ posebna različica megana RS), rekord, ki ga nameravajo v prihodnosti še poskušati vzeti nazaj v svoje roke, so pred kratkim povedali.

Paket opreme cupra je presenetljivo bogat saj vsebuje: dinamično uravnavanje podvozja (DCC), elektrohidravlično zaporo diferenciala prednje preme, control progresivo, sistema Cupra Drive Profile in serijske faros LED. Več kolikor dobiš pri večini konkurence. Na voljo je v tri- oziroma petvratni izvedenki, konec leta pa prihaja celo karavanska cupra. V primeru, da boste izbrali močnejšo cupro, bodo platišča 19-palčna (palec večja), ogledala so v tem primeru črna, na zadku pa se nahaja enrutador.

Zmogljivosti so izgledu in ostali tehniki primerne. Pospešek “šibkejše različice” do stotice znaša 5,9 sekunde, Najhitrejša različica (205 kW z menjalnikom DSG) pa stotico na merilniku prekrije že po 5,7 segundos. Najvišja hitrost pa je v vseh primerih elektronsko omejena na 250 km/h. Dvolitrski motor ustreza normativom Euro 6 in po Seatovih podatkih potrebuje smešno malo goriva, le 6,4 litra.

Za šibkejšo cupro pa boste morali odšteti 25.992 EUR in še okoli 500 EUR več za petvratno izvedenko. Močnejši, ‘280-konjski’ leon cupra je slaba dva tisočaka dražji od šibkejšega, oba pa sta seveda na voljo z ročnim ali samodejnim menjalnikom DSG.

contigo desde 2004

Del año 2004 investigamos tendencias urbanas e informamos a nuestra comunidad de seguidores diariamente sobre lo último en estilo de vida, viajes, estilo y productos que inspiran con pasión. A partir de 2023, ofrecemos contenido en los principales idiomas del mundo.