Por qué seguimos enviando mensajes SMS en 2015 es una pregunta completamente apropiada. Es decir, con todas las demás opciones, parece un verdadero dinosaurio en el abanico de opciones de comunicación digital. Los primeros SMS se enviaron allá por 1992, y en 2010 hasta el 80 por ciento de todos los usuarios de dispositivos móviles los utilizaron. Luego vinieron los teléfonos inteligentes, allanando el camino para el correo electrónico, la mensajería instantánea y las aplicaciones. A pesar de los canales de comunicación más modernos, los SMS siguen siendo uno de los canales principales. ¿Por qué?
Zakaj v letu 2015 še vedno pošiljamo SMS sporočila? Kaj ni to zastarela tehnologija, rezervirana le še za večne nostalgike? To ne bi mogli biti dlje od resnice. SMS je za digitalno dobo morda res star že kot Metuzalem, a tako kot videospot ni ubil radia, tudi teléfono inteligente ne bo ubili SMS-a. Ravno nasprotno. Postal je njihov zaveznik. Zakaj je temu tako, pa v nadaljevanju.
LEE MAS: ¿Qué tipo de mensajes de amor envían los chicos a sus novias?
SMS dostava najbolj zanesljiva
SMS ima izredno visok delež prebranih sporočil in je torej najbolj učinkovito sredstvo za pravočasno dosego naslovnika, saj jih je kar 90 por ciento prebranih že v prvih nekaj minutah po prejemu. V primerjavi z e-pošto in OTT komunikacijskimi aplikacijami zagotavlja tudi najbolj zanesljivo dostavo. Na pot do naslovnik se namreč odpravi, če le imamo omrežje in njegov naslov (beri številko) ter ne zahteva, da se z nekom prej povežemo, naložimo posebno aplikacijo, ipd. Ker je na poti manj ovir, je idealen za pošiljanje kratkih in časovno občutljivih vsebin.
SMS je za vse s telefonsko številko
Tehnologija za pošiljanje in prejemanje SMS-ov se ne zanaša na conexión a Internet, kot je to značilno za aplicaciones, kot so WhatsApp, Facebook Messenger, Viber in WeChat, kjer ste brez nje mrzli. Poleg tega vse te aplikacije zahtevajo določeno programsko in strojno opremo, s čimer nehote izločimo vse tiste naslovnike (beri pametne telefone), ki tovrstnih aplikacije ne podpirajo. Vse aplikacije za sporočila npr. niso kompatibilne z OS Firefox, Windowsi, Blackberryjem ali starejšimi verzijami OS za iOS in Android. SMS se s takšnimi bagatelami preprosto ne ukvarja, saj ne dela razlik glede na ”raso” (operacijski sistem), ”socialni status’ (model), ”veroizpoved” (različica OS), ipd.
Stopenjsko potrjevanje pristnosti po SMS-u
Neverjeten razrast pametnih mobilnih naprav v eni od statističnih alinej pove, da splet operira z največ osebnimi podatki do zdaj. Stopenjsko potrjevanje pristnosti je zato postalo standard, ki daje uporabnikom, kot prisotnost policije, una sensación de seguridad. In tu vskoči SMS, ki je postal ključen člen v procesu potrditve istovetnosti oziroma verodostojnosti. In njegova popularnost samo raste, saj imamo danes pametne telefone domala siempre a mano. Strošek pošiljanja pa je tako ali tako nizek. Tako da, čeprav se SMS zdi preživeta metoda, se jo v procesu dvostopenjskega potrjevanja pristnosti poslužujejo tudi takšni velikani, kot so Google, Facebook, Twitter, Apple, PayPal, LinkedIn in Dropbox.