fbpx

Ferretti Yachts 670 – morski penthouse s 32 vozli elegance in moči

Ko italijanska estetika sreča tehnično popolnost

Ferretti Yachts 670
Foto: Ferretti Yachts

Lahko ladja, dolga nekaj manj kot 21 metrov, spremeni vašo predstavo o življenju na vodi? Ferretti Yachts 670 vam obljublja ravno to – in še več. Ampak počakajte, šele začeli smo...

Prenova lastnega modela je tvegano početje, a ravno tega se je lotil oblikovalec Filippo Salvetti, ko je ponovno zasnoval Ferretti Yachts 670 – svoj prvi model za slovito italijansko ladjedelnico iz Forlìja. Po poročanju več specializiranih navtičnih medijev je novi 670 vizualno in tehnično korak naprej od originala iz leta 2019.


Ena najbolj opaznih sprememb je nova oblika stranskih steklenih površin. Čeprav jih je še vedno tri, so sedaj večje, bolj naprej nagnjene in estetsko bolj napete. Sredinska steklena površina pa je v obliki noževega rezila – širša spredaj in ožja proti krmi. Ta sprememba vizualno podaljša profil jahte in hkrati izboljša osvetlitev notranjosti.

Moč pod elegantno lupino – Ferretti Yachts 670

Ferretti Yachts 670 je opremljena z dvema dizelskima motorjema MAN V8, ki ponujata 1.000 ali 1.200 konjskih moči (745 ali 883 kW). Po podatkih proizvajalca in testov v navtičnih publikacijah, se pri močnejši konfiguraciji doseže končna hitrost 32 vozlov (59 km/h), potovalna hitrost pa znaša približno 28 vozlov (52 km/h).

Poraba goriva pri 25,4 vozla (47 km/h) znaša okoli 380 litrov na uro, kar ob kapaciteti 3.800 litrov in 10-odstotni rezervi omogoča doseg okoli 233 navtičnih milj (432 km). Masa plovila znaša približno 48.300 kg (106.483 lb), kar glede na zmogljivosti pomeni zelo učinkovit izkoristek moči.

Foto: Ferretti Yachts

Panoramski pogledi in svetloba na vsakem koraku

Zasnova zgornje nadgradnje Ferretti Yachts 670 vključuje skoraj 360-stopinjsko zasteklitev, z velikim panoramskim vetrobranskim steklom in znižanimi bočnimi ograjami, kar omogoča neoviran razgled iz salona. Vizualna eleganca se nadaljuje z naprej nagnjeno strešno strukturo, ki se razteza proti krmi in zaokroži celoten zunanji videz plovila.

Notranja estetika z dušo

Za notranjost Ferretti Yachts 670  je tokrat poskrbel italijanski studio Ideaitalia, ki ponuja dve dekorativni rešitvi – klasično in sodobno. Prva se ponaša s temnim hrastom, sivo teksturiranimi kuhinjskimi pulti in modrimi poudarki, medtem ko sodobna verzija prinaša svetlejšo paleto z beljenim hrastom, sivo marmorno obdelavo in bolj minimalističnim občutkom.

Foto: Ferretti Yachts

Tri kabine, vsakemu svojo oazo

Razporeditev kabin vključuje tri glavne sobe in tri kopalnice. Osrednja lastniška kabina  Ferretti Yachts 670 se razteza čez celotno širino trupa, opremljena je z lastno garderobo, kopalnico, pisalno mizo in sedežno garnituro z razgledom. VIP kabina spredaj je prostorna, s povečano višino nad ležiščem, tretja pa ima dve ločeni postelji. Posadka ima svojo ločeno kabino v zadnjem delu ladje.

Foto: Ferretti Yachts

Zunanje površine za vsak trenutek dneva

Zunanje površine Ferretti Yachts 670 so zasnovane za največje udobje in druženje. Na krmi je jedilna miza s prostorom za do šest oseb, medtem ko je na flybridgeu večja jedilna garnitura za do deset oseb, lounge z razgledom in dodatni ležalniki. Sprednji del krova ponuja intimen lounge z dvojnimi sedeži in mizicama – idealen za sprostitev ali sončni zahod.

Foto: Ferretti Yachts

Natančna tehnologija za samozavestno upravljanje

Po specifikacijah Ferretti in testnih podatkih medijev je upravljanje izjemno enostavno zahvaljujoč sistemom, kot so Xenta joystick, Zipwake trim, dvojni potisniki in Seakeeper NG6 stabilizator. Kapitan ima na voljo tri Simrad prikazovalnike, zgornji komandni most pa dva.


Zaključek: Umetnina za ljubitelje morja

Ferretti Yachts 670 je več kot le motornjak – je potujoča umetnina, ki s svojo obliko, močjo in tehnično dovršenostjo cilja na tiste, ki na morju iščejo več kot le destinacijo. Po mnenju različnih virov v navtičnih medijih se ta jahta uvršča med najbolj izpopolnjene v svojem razredu, s premišljeno kombinacijo dizajna, uporabnosti in prestiža.

Cenovno se začne pri okoli 2,5 milijona evrov (brez dodatkov), kar pomeni, da gre za naložbo, a tudi za izbiro življenjskega sloga. Čeprav konkurenca, kot so Azimut 66, Sunseeker Manhattan 68 in Princess F70, ponuja podobne zmogljivosti, Ferretti 670 izstopa z ravnovesjem med italijansko umetnostjo in tehnično briljantnostjo.

Ali je to torej sanjski morski apartma, vreden vašega sidra? Zdi se, da mnogi pravijo: brez dvoma.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.