fbpx

Renault Eolab – satojen innovaatioiden mobiili hybridilaboratorio

Renault jatkaa hyökkäystään ympäristöystävällisissä henkilöautoissa hybridi Eolabilla, jossa on useita edistyksellisiä innovaatioita, joiden ansiosta sen keskimääräinen polttoaineenkulutus on vain 1,0 litraa ja CO2-päästöt 22 grammaa kilometriä kohden. Tämän varmistaa sähkö- ja bensiinimoottorin yhdistelmä, joka mahdollistaa sähköajon jopa 120 km/h ja matkan jopa 60 km.

Za dosego tolikšne varčnosti so snovalci delali na treh področjih hkrati: zmanjševanju teže, aerodinamiki in na popolnoma novi tehnologiji Z.E. Hybrid, ki omogoča bolj zeleni okoljski odtis, pri modelih kakršen je ZOE pa tudi vožnjo popolnoma brez emisij.

Izredno aerodinamičnost so Renaultovi strokovnjaki dosegli s samosvoje oblikovanim nosom vozila ter s pomičnimi deli kakršni so v slogu bolidov iz Formule1: aktivno sprednje krilce in zadnja stranska zakrilca
Izredno aerodinamičnost so Renaultovi strokovnjaki dosegli s samosvoje oblikovanim nosom vozila ter s pomičnimi deli kakršni so v slogu bolidov iz Formule1: aktivno sprednje krilce in zadnja stranska zakrilca

Vozilo prepoznamo po izredno dinamični in moderni zunanji podobi, katere pomični deli kot je aktivno krilce in stranska zakrilca zagotavljajo v segmentu rekordno aerodinamičnost in s tem nižji zračni upor. Poleg tega so snovalci velik poudarek namenili tudi “shujševalni dieti”, ki je zaslužna za 400 kilogramov nižjo težo avtomobila, materiali karoserije pa so kombinacija jekla, aluminija in kompozitnih materialov. Zmanjšanje teže pa je za seboj potegnilo tudi manjši motor, akumulator, kolesa in zavore, kar poleg nižjih stroškov pomeni tudi nižjo ceno vozila.

LUE LISÄÄ: Renault ZOE – pr(a)va električna kombilimuzina C-segmenta

Tehnologije, ki jih ecolab predstavlja bodo postopoma postopoma uvedene tudi v serijska vozila. Tehnologije Z.E. Hybrid kombinirajo bencinsko-električni pogon, z bencinsko-električnim pogonom. Ta omogoča vožnjo zgolj na elektriko na razdaljah do 60 km in do hitrosti 120 km/h, v prihodnjih letih pa bo serijska različica modela ecolab našla svoje mesto v prodajni paleti poleg električnega ZOE.

Veliko špekulacij je tudi glede končne cene, predvsem zaradi ugodne cenovne pozicioniranosti modela ZOE. Eolab naj bi stal podobno kot ta, z izjemo, da tu ne bo potrebno doplačevati za najem baterij, ki pri ZOE stanejo 79 evrov na mesec.

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.