fbpx

Skoda Karoq: pieni Kodiaq, joka korvasi Yetin

Skoda Karoq korvaa Yetin ja täyttää suuremman Kodiaqin jättämän aukon. Suunnitellusti Kodiaq ja Karoq ovat lähes identtisiä, vain muutama suunnitteluominaisuus erottaa ne toisistaan. Tietysti koon lisäksi. Yetiin verrattuna Karoq on kasvanut kaikissa mitoissa, vain muodon vuoksi korkeudeltaan vähemmän. Mutta se periytynyt Yetin joustavasta sisustuksesta, off-road-ominaisuuksista, ergonomiasta ja tilavuudesta.

Novi Škodin Karoq bo tak hit, kot je že večji Kodiaq. Uradna prodaja se še niti ni dobro začela, pa že imajo naročenih 191 vozil. Karoqa prepoznamo po izrazitem motornem pokrovu in prednji maski, od Kodiaqa pa se razlikuje po obliki LED-luči, obliki odbijača, obliki luči za vožnjo v megli in še kakšni majhni podrobnosti. Največje prednosti Karoqa pred Yetijem so v povečanem prostoru v notranjosti. Je namreč za 16 centimetrov daljši, posledično pa ima za 100 litrov večji prtljažni prostor. Sestavljivi sistem zadnjih sedežev VarioFlex omogoča razširitev prtljažnega prostora do 1810 litrov.

Škoda Karoq v segment SUV prinaša tehnologijo, ki smo jo že videli pri Kodiaqu in drugih SUV-ji iz istega koncerna. Aktivni informacijski zaslon pred voznikom je digitaliziran in lahko izbiramo med več možnostmi prikazovanja podatkov. Ambientalna osvetlitev on saatavilla sisään 10 väriä, in ko odpremo vrata, nam tla osveti svetlobni napis koda. Osrednji zaslon je v velikosti 9,2 tuumaa in omogoča povezavo s pametnimi telefoni, navigacijo, avtoradiem in drugimi sistemi. Na izbiro imamo 14 barv zunanjosti, med katerimi je 10 kovinskih.

Ko odpremo vrata nam tla osveti Škoda svetlobni napis.
Ko odpremo vrata, nam tla osveti svetlobni napis Škoda.

Na začetku prodaje je Karoq na voljo z dvema dizelskima ja dvema bencinskima motorjema. Pozneje se jim bo v prihodnjem letu pridružil še najmočnejši dizel, jolla on 190 hevosvoimaa. Dizelska motorja, ki sta že zdaj na voljo, imata 115 ja 150 hevosvoimaa in prostornino 1,6 oziroma 2 litra. Oba je možno kombinirati z DSG-menjalnikom, močnejšega pa tudi s kolesnim pogonom 4 × 4. Pri bencinskih motorjih ima litrski TSI 115 hevosvoimaa, 6-stopenjski ročni menjalnik in pogon na prednji kolesni par. 1,5-litrski TSI motor ima 150 konjski moči in ga je možno naročiti z DSG-menjalnikom in štirikolesnim pogonom.

LUE LISÄÄ: ŠKODA RAPID, DRUŽINSKI PREPROSTEŽ ODPIRA NOVO POGLAVJE

Na začetku prodaje sta na voljo višja paketa opreme Ambition ja Tyylit. Cena Škode Karoqa z litrskim TSI motorjem in opremo Ambition je 21.712 evrov, najdražji 2-litrski TDI z DSG-menjalnikom in kolesnim pogonom 4 × 4  pa ima ceno 31.847 evrov.

Galerija slik: Škoda Karoq

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
skoda.si

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.