fbpx

Škoda Karoq: mali Kodiaq, ki je nadomestil Yetija

Škoda Karoq bo nadomestila Yetija in zapolnila vrzel, ki je nastala zaradi večjega Kodiaqa. Oblikovno sta Kodiaq in Karoq skoraj identična in ju loči le nekaj oblikovnih posebnosti. Poleg velikosti seveda. V primerjavi z Yetijem je Karoq zrasel v vseh dimenzijah, le v višino meri manj zaradi oblike. Je pa od Yetija podedoval prilagodljivo notranjost, terenske sposobnosti, ergonomijo in prostornost.

Novi Škodin Karoq bo tak hit, kot je že večji Kodiaq. Uradna prodaja se še niti ni dobro začela, pa že imajo naročenih 191 vozil. Karoqa prepoznamo po izrazitem motornem pokrovu in prednji maski, od Kodiaqa pa se razlikuje po obliki LED-luči, obliki odbijača, obliki luči za vožnjo v megli in še kakšni majhni podrobnosti. Največje prednosti Karoqa pred Yetijem so v povečanem prostoru v notranjosti. Je namreč za 16 centimetrov daljši, posledično pa ima za 100 litrov večji prtljažni prostor. Sestavljivi sistem zadnjih sedežev VarioFlex omogoča razširitev prtljažnega prostora do 1810 litrov.

Škoda Karoq v segment SUV prinaša tehnologijo, ki smo jo že videli pri Kodiaqu in drugih SUV-ji iz istega koncerna. Aktivni informacijski zaslon pred voznikom je digitaliziran in lahko izbiramo med več možnostmi prikazovanja podatkov. Ambientalna osvetlitev findes i 10 farver, in ko odpremo vrata, nam tla osveti svetlobni napis koda. Osrednji zaslon je v velikosti 9,2 tommer in omogoča povezavo s pametnimi telefoni, navigacijo, avtoradiem in drugimi sistemi. Na izbiro imamo 14 barv zunanjosti, med katerimi je 10 kovinskih.

Ko odpremo vrata nam tla osveti Škoda svetlobni napis.
Ko odpremo vrata, nam tla osveti svetlobni napis Škoda.

Na začetku prodaje je Karoq na voljo z dvema dizelskima og dvema bencinskima motorjema. Pozneje se jim bo v prihodnjem letu pridružil še najmočnejši dizel, som vil have 190 hestekræfter. Dizelska motorja, ki sta že zdaj na voljo, imata 115 og 150 hestekræfter in prostornino 1,6 oziroma 2 litra. Oba je možno kombinirati z DSG-menjalnikom, močnejšega pa tudi s kolesnim pogonom 4 × 4. Pri bencinskih motorjih ima litrski TSI 115 hestekræfter, 6-stopenjski ročni menjalnik in pogon na prednji kolesni par. 1,5-litrski TSI motor ima 150 konjski moči in ga je možno naročiti z DSG-menjalnikom in štirikolesnim pogonom.

LÆS MERE: ŠKODA RAPID, DRUŽINSKI PREPROSTEŽ ODPIRA NOVO POGLAVJE

Na začetku prodaje sta na voljo višja paketa opreme Ambition og Style. Cena Škode Karoqa z litrskim TSI motorjem in opremo Ambition je 21.712 evrov, najdražji 2-litrski TDI z DSG-menjalnikom in kolesnim pogonom 4 × 4  pa ima ceno 31.847 evrov.

Galerija slik: Škoda Karoq

Mere information

Mere information:
skoda.si

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.