fbpx

Fjällräven Hoja – kolesarska popotniška revolucija, ki diši po Skandinaviji in prostosti

Fjällrävenova nova kolekcija za vse, ki kolesarimo s srcem

Fjällräven Hoja
Foto: Fjällräven

Fjällräven predstavlja Fjällräven Hoja– kolesarsko kolekcijo, ki se ne ozira na časovne rekorde ali športne ambicije, temveč stavi na udobje, trajnost in dolge kilometre brez drame.

Fjällräven, švedska znamka, ki jo poznamo po legendarnih treking nahrbtnikih (in ja, tudi po “Kånkenih”, ki so zasedli vsako srednješolsko garderobo), se zdaj seli tudi na kolesa. Z novo kolekcijo Fjällräven Hoja odgovarjajo na vprašanje, ki si ga vse več mestnih kolesarjev potiho zastavlja: ali lahko vozimo kolo brez da bi pri tem izgledali kot Tour de France rezerve?

Foto: Fjällräven

Kaj je Hoja – razen švedska beseda za “fural bom, ker se mi da”

Ime kolekcije izhaja iz švedske besede za “vožnjo s kolesom, ker je pač fajn”. In to precej dobro povzame tudi njen duh. Hoja ni dirka, ni downhill, ni Strava. Je bolj “po šihtu na pivo ob reki” ali “zajtrk v stari mestni četrti, 12 km stran od doma”. Kolekcija je torej namenjena ljudem, ki kolesa ne uporabljajo zato, da bi premagovali naravo, temveč da bi se ji približali. Ali pa vsaj, da bi se izognili jutranjemu prometu.

Fjällräven Hoja
Foto: Fjällräven
Foto: Fjällräven
Foto: Fjällräven

Kaj najdeš v kolekciji?

Hoja vključuje celo paleto oblačil in dodatkov, ki so prilagojeni življenju na in ob kolesu. Od praktičnih jakn in vetrovk, ki zdržijo več kot le prvo pomladno ploho, do nahrbtnikov in torb, ki jih ni sram nositi niti na sestanek. Med najbolj zanimivimi je vsekakor t. i. Seatbag Harness – sistem za pritrjevanje torbe pod sedežem, ki je rezultat desetletij izkušenj s treking opremo. Testiran, preverjen in predvsem smiseln za vse, ki na kolesu peljejo več kot telefon in ključe.

Estetika? Fjällräven kot ga poznamo – brezčasno in brez hrupa

Barvna paleta je zemeljska, kroji so praktični, detajli premišljeni. Nič kričečega, nič trendovskega – ampak tisto, kar boš z veseljem nosil(a) še čez pet let. Materiali so trpežni, mnogi reciklirani, kroji pa ustvarjeni za gibanje, ne za Instagram poza. Kar je – roko na srce – prav osvežujoče.

Foto: Fjällräven
Foto: Fjällräven

Za koga je Hoja?

Za vse, ki imajo radi kolesa, a nimajo tekmovalne licence. Za tiste, ki vozijo v pisarno, po nakupih, do prijateljev ali čez vikend nekam brez cilja. Za mestne nomade, ki cenijo uporabnost, estetiko in mirno glavo. In ja, tudi za tiste, ki se s kolesom odpeljejo do gozda samo zato, da v miru popijejo kavo.


Zaključek: Fjällräven Hoja

Hoja ni manifest proti športu, temveč povabilo k drugačnemu doživljanju kolesa. Bolj umirjenemu, bolj estetskemu, bolj… švedskemu. Fjällräven ostaja zvest sebi – tudi na dveh kolesih.

Dodatne Informacije

fjallraven.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.