Ford Kuga je doživel preobrazbo. S svežim pridihom avanture in tehnologije, Ford Kuga 2024 vabi na terenske poti in obljublja nepozabne dogodivščine.
Ko govorimo o Ford Kugi, ne moremo mimo dejstva, da se je ta priljubljeni kompaktni križanec na evropskih tleh prelevil v pravo terensko zverino. S svojo novo, pustolovsko podobo v “Active” različici, ta model prinaša ne le svež veter v Fordovo floto, temveč tudi obljubo o brezkompromisnih avanturah.
Največja novost je brez dvoma dodatek robustnega “Active” paketa, ki Kugi prinaša dodatne plastične obrobe in srebrne zaščitne plošče. Kot pravi pustolovec sedi Kuga zdaj višje – za 10 mm (0.4 inča) na sprednji osi in 5 mm (0.2 inča) na zadnji, kar omogoča dodatno oddaljenost od tal. Ford je prav tako dodal nov način vožnje “Trail”, ki prilagaja odziv plina in nadzor nad oprijemom za optimalno zmogljivost na blatu, pesku in drugih mehkih površinah.
Znotraj pa “Kuga Active” preseneča s temno leseno oblogo na armaturni plošči in vratnih panelih ter ekskluzivnim oblazinjenjem na 18-smerno nastavljivih sedežih. Zanimivo je, da je v ZDA različica “Active” za model Escape, ki je ameriški ekvivalent Kugi, že vrsto let osnovni model.
V Evropi bo Ford Kuga 2024 za leto 2024 na voljo tudi v različicah “Titanium” in “ST-Line”, vsaka s subtilnimi stilskimi spremembami v primerjavi s predhodnimi različicami.
Na področju tehnologije Ford Kuga 2024 prehaja na Fordov infotainment sistem SYNC 4 z 13,2-palčnim zaslonom na dotik, ki mu družbo dela 12,3-palčni digitalni instrumentni zaslon. Osrednja konzola je poenostavljena z odstranitvijo večine klasičnih kontrol, saj so njihove funkcije integrirane v povečani zaslon.
Pod pokrovom najdemo spremembe v motorizaciji. Dizelski motorji so izpadli iz ponudbe, a osnovni model poganja turbopuhalo 1,5-litrski EcoBoost motor z 148 KM, ki preko šeststopenjskega ročnega menjalnika moč prenaša na prednjo os. Na voljo je tudi samopolnilni hibrid z 2,5-litrskim bencinskim motorjem in elektromotorjem, ki skupaj proizvedeta 177 KM v različici s pogonom na sprednji kolesi in nekoliko več, 180 KM, v različici s pogonom na vsa štiri kolesa.
Vrhunec ponudbe Ford Kuga 2024 predstavlja nadgrajeni priključni hibrid (PHEV) z 2,5-litrskim motorjem, ki zdaj razvije skupnih 240 KM – to je 30 KM več kot pri Escape PHEV in 18 KM več kot pri predhodni različici Kuga PHEV. Ta model se ponaša z “nadgrajenim power-split avtomatskim menjalnikom”, ki ga deli s Kuga Hybrid AWD.
Kuga PHEV zdaj doseže 100 km/h v 7,3 sekunde, kar je skoraj dve sekundi hitreje kot prej. Poleg tega se je nosilnost povečala za več kot 30% na 2100 kg. Zahvaljujoč 14,4-kWh litij-ionski bateriji, Kuga PHEV ponuja maksimalni električni doseg 69 km v WLTP ciklu. Kar res ni slabo in skoraj uporabno. Po lastnih izkušnjah je žeprej Ford Kuga bil odličen hibrid, ki postaja še boljši.
Ford že sprejema naročila v nekaterih evropskih državah za Kugo 2024. Po poročilu, objavljenem lani v Automotive News, bo Escape v ZDA ukinjen nekje v letu 2025.
V zaključku, Ford Kuga 2024 ni le prenovljeni model, ampak je resnični odraz sodobne avtomobilske industrije, ki združuje udobje, tehnologijo in pustolovski duh. Cena še ni razkrita, a glede na ponujene izboljšave in dodatke, lahko pričakujemo, da bo Kuga še naprej priljubljena izbira med ljubitelji sodobnih križancev. Ford Kuga 2024 je torej več kot le avto; je vaš naslednji sopotnik na poti do nepozabnih avantur.