L'Audi PB18 e-tron est un prototype extrêmement intéressant qui combine des éléments d'une voiture de course, d'une voiture avec un arrière coupé et même un soupçon de moto. Parmi les ingénieurs d'Audi, la voiture était surnommée « Niveau Zéro », car malgré l'abondance de la technologie moderne, c'est toujours le conducteur qui prend toutes les décisions.
Spredaj nas Audi PB18 e-tron spominja na športnega kupeja, lahko bi celo rekli, da gre za Audi r8 iz prihodnosti. To mnenje poudari velika trapezoidna maska in velike ouvertures d'aération poleg nje. Ko pogledamo Audija PB18 e-tron s strani, hitro ugotovimo, da gre pravzaprav za trois portes avtomobil s arrière recadrée. Zadnje steklo se počasi spušča proti zadku, kjer imamo skozi celo širino razpotegnjeno LED svetlobno črto.
Za pogon ima Audi PB18 e-tron na voljo tri elektromotorje. Prvi poganja prednjo os in ima 201 chevaux, druga dva pa poganjata vsak svoje zadnje kolo, njuna skupna moč pa je 604 konjske moči. Med normalno vožnjo znaša skupna moč vseh motorjev 671 chevaux et 830 njutonmetrov navora, a imamo kljub temu na voljo še kratkotrajno ‘zalogo’ moči, ki je 764 konjskih moči. Po Audijevih ocenah je to dovolj, da PB18 od 0 à 100 km/h accélérer simplement 2 secondes. Avtomobil naj bi poganjala futuristična baterija z zmogljivostjo 95 kilowattheures, kar bi bilo dovolj energije za 500 prevoženih kilometrov. Če bi imeli polnilnico z močjo 800 volts, bi lahko baterijo napolnili v zgolj 15 minutes. Il est également disponible induktivno polnjenje, za povečanje učinkovitosti pa je nadgrajen sistem regenerativnega zaviranja, ki večino časa zavira z elektromotorji, tradicionalne zavore z diski pa uporabi le v primerih, ko se je resnično treba hitro ustaviti.
Notranjost je tista, ki nas je malce spomnila na motorno kolo. Je prilagodljiva in je lahko namenjena zgolj au chauffeur, ki sedi na sredini avtomobila, ali pa naredimo prostor za passager, ko sedež in volan pomaknemo v levo smer. Nekaj podobnega, kot ko pri motornem kolesu namestimo dodatni sedež za sopotnika. Voznik ima pogled usmerjen skozi vetrobransko steklo, ki je obogateno z dopolnjeno resničnostjo, kot je denimo idealna vozna črta na dirkalni stezi. Audi PB18 e-tron ima presenetljivo velik prtljažni prostor v velikosti 470 litres, kar je skoraj toliko, kot ga ima na voljo Volkswagen Golf. Audi PB18 e-tron tako ni le šminka, temveč resnično izjemno privlačna ‘igrača’ za velike fante. Trenutno je na žalost le concept, vprašanje časa pa je, kdaj se bo podobna technologie začela pojavljati v Audijevih avtomobilih.
Galerija slik – Audi PB18 e-tron
Plus d'information:
audi.si