C'est au Salon de Genève en 1980 qu'Audi dévoilait la Quattro, légende du rallye et pilier de ses performances routières. Quarante ans plus tard, la TT RS se dote d'une édition spéciale pour célébrer cet événement, baptisée « 40 ans de Quattro ». Elle sera disponible uniquement en Allemagne et exclusivement en coupé, limitée à 40 exemplaires, un pour chaque année depuis la sortie de l'Ur-Quattro.
Audi TT RS 40 Years of Quattro prihaja v barvi Alpine White ter s posebnimi nalepkami, navdihnjenimi s tistimi iz Audija Sport Quattro S1, ki je leta 1987 zmagal na dirki Pikes Peak z Walterjem Röhrlom za volanom. Za še boljši vizualni učinek nalepke na pokrovu motorja, strehi in zadnjih blatnikih dopolnjujejo poudarki v črni barvi s sijajem in pa zračnik na pokrovu motorja v karbonskem videzu.
Avto sedi na belih Roues de 20 pouces s kontrastno rdečimi zavornimi čeljustmi, ki se skrivajo od zadaj, medtem ko dodatni aero dodatki vključujejo črna krilca in pa bočne podaljške zadnjega odbijača. Vse skupaj zaokrožajo subtilni logotipi štirih prstanov ali krogov.
Omejeno serijo lahko dobite tudi kot dvosedežnik, in sicer z nakupom opcijskega nosilca iz ogljikovih vlaken, ki nadomešča zadnjo klop. Ne samo, da izboljša torzijsko togost, temveč je avto tudi za kar 16 kilogramov lažji v primerjavi z običajnim modelom in njegovimi (tesnimi) zadnjimi sedeži. Naslednji dokaz, da ne gre za običajen avtomobil, je posamično oštevilčena značka na prestavni ročici sedemstopenjskega menjalnika S Tronic.
Il se cache sous le capot prisilno polnjeni petvaljni motor, qui s'extirpe de lui-même 394 KM (294kW) et 480 Nm navora. Nagrajeni 2.5 TFSI omogoča, da se avto od 0 do 100 km/h požene v 3,7 secondes et atteint la vitesse maximale 280 km/h.
Audi TT RS 40 Years of Quatro je nedvomno zelo poželjiv avtomobil, a ima eno težavo – izjemno visoko ceno. Medtem kot se cene za osnovni TT RS Coupe v Nemčiji začnejo pri 66.500 evrih, ta stane astronomskih 114.040 evrov. Za takšen denar bi lahko kupili Porsche 911 Carrera 4 in še bi nam ostalo nekaj evrov, da jih zapravimo za izboljšave. In če ostanemo znotraj Audijeve zasedbe – RS6 Avant je le za 2.000 evrov dražji.
Kaj boste izbrali?