fbpx

Audi TT RS 40 Years of Quattro : un hommage à une légende de la course automobile

Bilo je leto 1980 na avtosalonu v Ženevi, ko je Audi razkril model Quattro, legendo rallyja in temelj njegovih cestnih zmogljivosti. Če prevrtimo štiri desetletja naprej, je TT RS ob praznovanju pomembne obletnice dobil posebno izdajo, ki sliši na ime "40 Years of Quattro – 40 let Quattra". Na voljo bo samo v Nemčiji in izključno kot kupe, omejen na 40 enot, po eno za vsao leto, ki je minilo od premiere Ur-Quattra.

Audi TT RS 40 Years of Quattro prihaja v barvi Alpine White ter s posebnimi nalepkami, navdihnjenimi s tistimi iz Audija Sport Quattro S1, ki je leta 1987 zmagal na dirki Pikes Peak z Walterjem Röhrlom za volanom. Za še boljši vizualni učinek nalepke na pokrovu motorja, strehi in zadnjih blatnikih dopolnjujejo poudarki v črni barvi s sijajem in pa zračnik na pokrovu motorja v karbonskem videzu.

Audi TT RS 40 Years of Quattro

Avto sedi na belih 20-palčnih platiščih s kontrastno rdečimi zavornimi čeljustmi, ki se skrivajo od zadaj, medtem ko dodatni aero dodatki vključujejo črna krilca in pa bočne podaljške zadnjega odbijača. Vse skupaj zaokrožajo subtilni logotipi štirih prstanov ali krogov.

Omejeno serijo lahko dobite tudi kot dvosedežnik, in sicer z nakupom opcijskega nosilca iz ogljikovih vlaken, ki nadomešča zadnjo klop. Ne samo, da izboljša torzijsko togost, temveč je avto tudi za kar 16 kilogramov lažji v primerjavi z običajnim modelom in njegovimi (tesnimi) zadnjimi sedeži. Naslednji dokaz, da ne gre za običajen avtomobil, je posamično oštevilčena značka na prestavni ročici sedemstopenjskega menjalnika S Tronic.

Audi TT RS 40 Years of Quattro

Il se cache sous le capot prisilno polnjeni petvaljni motor, qui s'extirpe de lui-même 394 KM (294kW) et 480 Nm navora. Nagrajeni 2.5 TFSI omogoča, da se avto od 0 do 100 km/h požene v 3,7 secondes et atteint la vitesse maximale 280 km/h.

Audi TT RS 40 Years of Quatro je nedvomno zelo poželjiv avtomobil, a ima eno težavo – izjemno visoko ceno. Medtem kot se cene za osnovni TT RS Coupe v Nemčiji začnejo pri 66.500 evrih, ta stane astronomskih 114.040 evrov. Za takšen denar bi lahko kupili Porsche 911 Carrera 4 in še bi nam ostalo nekaj evrov, da jih zapravimo za izboljšave. In če ostanemo znotraj Audijeve zasedbe – RS6 Avant je le za 2.000 evrov dražji.

Kaj boste izbrali?

Plus d'information

audi.si

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.