À l'automne, Hyundai proposera aux acheteurs une toute nouvelle i20, qui aura une apparence plus mature en plus de dimensions plus grandes, et offrira également aux passagers plus d'espace et de nouveaux contenus. Parmi ces derniers, il convient de citer des équipements peu fréquents dans ce segment, comme un toit ouvrant panoramique, une caméra de recul et des feux à LED.
Hyundai tudi pri novi generaciji enega svojih najbolje prodajanih modelov v regiji v prvi plan postavlja, da je zasnovan in razvit v Evropi in sicer v Rüsselsheimu v Nemčiji.
Novi i20 je postavljen na novo platformo, en longueur pa se je potegnil preko les frontières štirih metrov, saj meter v dolžino po novem pokaže 4035 milimetrov. Medosno razdaljo so raztegnili na 2570 milimetrov, kar je za 45 mm več kot pri predhodniku. Pri Hyundaiju zatrjujejo, da je prostora za pet odraslih. Tronc selon le nouveau meri 326 litrov, ce qui signifie qu'il est pridobil 31 litrov ali dobro desetino.
Poleg večjih dimenzij bodo novinca zaznamovali tudi črni C-stebriček, ki daje vtis lebdeče strehe, med opcijami za udobje pa bodo tudi za B-segment presenetljivo prestižni opremski dodatki kot so: panoramska sončna streha, vzvratna kamera ter prednje in zadnje Lumières LED. Del serijske opreme pa bodo po višini nastavljiv voznikov sedež, sredinski naslon za roke, audio naprava z AUX-USB priključki, bluetooth, itd. Pri bolje založenih opremskih različicah pa tudi sistem start&stop, Clé intelligente in tipka za zagon vozila, navigacija in usnjeno oblazinjenje.
Paleta motorjev za zdaj še ni znana, se pa pričakuje, da bosta v ponudbi poleg 1,0-litrskega tri- in 1,2-litrskega štirivaljnega bencinarja, oba znana iz modela i10, na voljo tudi nov 1,4-litrski dizelski motor z 90 KM ter športna N performance različica. Več o motorjih, kakor tudi o opremskih paketih pa v naslednjih tednih.