fbpx

Comment les films utilisent-ils l’image et le son pour effrayer les gens ?

Les films d’horreur utilisent des approches intéressantes pour effrayer les gens depuis leur création. Bien sûr, tout commence par l'image et le son, mais les techniques changent en fonction des réalisateurs et de l'époque à laquelle le film a été réalisé.

Tako je že v filmu Them! (1954) son orjaških insektov pognal strah v kosti gledalcev, še preden so ti sploh videli omenjene pošasti. V drugi izvedbi Invazije tretjih bitij (Invasion of the Body Snatchers, 1978) je režiser Philip Kaufman Avec de l'aide glasbene podlage et posebnih zvočnih učinkov, ki jih je snoval z umetnikom Benjaminom A. Burttom, ustvaril prizor rojevanja vesoljcev, ki je postal še toliko bolj strašen.

Invazija tretjih bitij (Invasion of the Body Snatchers, 1978):

To je mogoče prepoznati tudi v filmih Johna Carpenterja, ki je že v Halloween (Halloween, 1978) uporabil prepoznavno glasbeno podlago, ki je bila ustvarjena s pomočjo sintesajzerjev. Podobne trende lahko opazimo tudi v nekaterih drugih njegovih filmih, kot sta Megla (The Fog, 1980) in Napad na policijsko postajo (Assault on Precinct 13, 1976). Pri Noči čarovnic je mogoče opaziti tudi gibanje kamere, ki mirno ujame duh mirnega predmestja in da občutek, kot da ga nekdo na skrivaj opazuje. To je pomešano z mnogimi posnetki iz perspektive morilca, kar doda še dodaten občutek nemira med ogledom filma.

Halloween (Halloween, 1978):

Povsem obratna pa je situacija pri Osmem potniku (Alien, 1979) Ridleyja Scotta. Ta je minimiziral uporabo glasbe in se zanašal na tovarniške zvoke, ki so se lepo zlili s scenografijo filma. Hkrati je tudi uspešno prenesel temo tišine, ki jo lahko povežemo z vesoljem in tudi udarnim promocijskim citatom filma: ”V vesolju te nihče ne sliši kričati.

Huitième passager (Alien, 1979):

Mnogi filmi pa ne združijo zvoka in slike v povsem naravnem slogu. Sous la peau (Under the Skin, 2013) je lep primer tega, saj je režiser Jonathan Glazer ob pojavi prelepe Scarlett Johansson complètement séduit gledalce, a hkrati je te podobe pospremil z daljšimi kadri in neobičajnimi zvočnimi učinki, ki jih spremi prav posebna glasbena podlaga skladateljice Mice Levi.

Sous la peau (Under the Skin, 2013):

Čeprav so grozljivke nemalokrat sous-estimé, se v mnogih filmih skriva art, ki presega poceni trike, kot je tisti, ko mačka nenadoma skoči glavnemu junaku pred obraz in prestraši tako njega kot gledalca.

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.