Le whisky Johnnie Walker Blue Label est le premier spiritueux intelligent au monde. La marque de whisky écossais la plus vendue avec plus de 150 ans de tradition a fusionné avec la société norvégienne Thin Film Electronics ASA, avec laquelle elle n'a pas mélangé de nanoparticules ou quoi que ce soit de similaire dans "l'eau de la vie", l'intervention n'a eu lieu que dans le étiquette, qui intègre désormais la technologie sans contact NFC. Celui-ci transmet les données au smartphone de l'utilisateur et a été testé pour la première fois lors du congrès mobile MWC 2015.
Danes, ko je že vsaka druga naprava ”dvakrat žgana” s pridevnikom pameten, se je tudi Johnnie Walker odločil, da s pametnim okrakterizira tudi svojo žgano pijačo, viski Johnnie Walker Blue Label. Pravzaprav gre ”le” pametno nalepko, ki vsebuje brezstično tehnologijo NFC, ki ji je dodan še poseben senzor, ki prikazano vsebino ukroji po prejemniku, torej modelu in znamki mobilne naprave. Seveda mora, da zadeva deluje, NFC tehnologijo vsebovati tudi téléphone intelligent.
To je sicer izrazit kakovostni preskok za etikete, ki so bile zadnja leta ”omadeževane” s statičnimi QR kodami. Pametna nalepka pa jih spremenja v prvovrsten in ekskluziven vir informacij. Pri viskiju Johnnie Walker Blue Label boste na zaslon prejeli ugodnosti, dobili možnost komunikacije s proizvajalcem, podatek o tem, ali je bila steklenica že odprta ali ne, bo pa jasno nalepka tudi nova platforma za oglaševanje (možnost vsebinsko in časovno usmerjenih oglasov).
EN SAVOIR PLUS: MWC 2015 : La montre Huawei - un mélange de passé et de présent
Po odprtju steklenice se bodo pojavile še druge informacije, npr. recepti za koktajle, ki med sestavine prištevajo viski Johnnie Walker Blue Label. In kdaj se bo ta steklenica znašla na prodajnih policah? Bojda še pred koledarsko pomladjo.
Minister za zdravje opozarja: Uživanje alkohola lahko škoduje zdravju!