Eh bien, nous avons vécu pour le voir. Après avoir langui et langui pendant plus de trois ans, le dernier-né de Tesla Motors, le Model X, vient de voir le jour et a coupé le cordon ombilical avec les ingénieurs. Eh bien, au moins la version Signature. Elon Tusk affirme que le Model X sera un meilleur crossover, c'est-à-dire une combinaison d'une berline et d'une mini-fourgonnette, comme la berline Model S et le premier crossover électrique à prendre la route. Également slovène. Bien que Tesla ait littéralement « accouché » du Model X, il avait déjà convaincu de nombreux clients (il avait déjà reçu plus de 20 000 commandes) qui devaient en payer cinq (pour le modèle standard) ou Acompte de 40 000 dollars américains (pour le modèle Signature).
Tesla model X ne razočara, a je cena za različico Signature modela X vseeno precej zasoljena- 132 tisoč ameriških dolarjev (pred davkom). Za ta denar bodo kupci dobili tudi dvižna vrata, ki jih je z veliko stila nosil že Mercedes-Benz 300 SL davnega leta 1952. Takrat so jim pravili galebja krila (”gull-wing doors”), danes jih kličejo sokolja krila (”falcon wing doors”), v principu pa gre za eno in isto stvar. Ta sistem odpiranja naj bi po besedah Elon Musk omogočal lažje vstopanje in izstopanje v avto četudi se ta ”drenja” na parkirišču. In kaj še bo kupec dobil za tega ”pomanjšanega modela Tesla S” z dvema prtljažnikoma (spredaj in zadaj), ki lahko prevaža sedem oseb (tri sedežne vrste)?
Model X Signature bo nosil 90 kWh baterijo z dometom 386 kilometrov, avto pa tudi kar se tiče ostalih karakteristik ne bo od muh. Od 0 do 96 km/h se namreč izstreli v vsega 3,8 secondes, električna motorja, po en na vsaki osi (prednji s 262 KM, zadnji s 510 KM), pa ga lahko priganjata do hitrosti 250 km/h. Za tiste, ki bodo pripravljeni primakniti še dodatnih deset tisočakov ameriških zelencev, bodo za to lahko dobili paket ”Ludicrous Speed Upgrade”, ki poseka pospešek za pol sekunde (na 3,2 sekundi) s čimer bo Signature prekašal celo model S P85D.
No, že serijsko pa bodo dvižna vrata opremljena s senzorji, ki bodo preprečili, da bi z njimi ”poljubili” strop, vozniku pa bosta v veliko pomoč samodejni parkirni pomočnik in senzorji za mrtvi kot. Za udobje bodo skrbeli ogrevani in zračeni usnjeni sedeži, vsi lastniki pa bodo imeli tudi dostop do njihovih hitrih polnilnih postaj Supercharger (imamo jo tudi že v Ljubljani).
EN SAVOIR PLUS: Model M: Če bi Tesla Motors izdeloval motocikle?
Poleg naštetega so tu še številni drugi tehnološki priboljški kot sta zračno vzmetenje z GPS spominom in nadgrajen zvočni sistem, na voljo pa bo tudi vlečna kljuka s katero boste po pričanju Tesle lahko vlekli kar 2,2 toni. Model X bo sicer sploh prvi električni avto, ki bo omogočal vleko prikolice. Opcijsko se vam ponuja tudi paket ”Subzero Weather”, ki vključuje ogrevano krmilo, tristopenjsko gretje za drugo in tretjo vrsto sedežev, ogrevano šobo za pršenje vode in odmrzovalnik brisalcev. Vse to dobite, če pristavite še dodatnih 1000 dolarjev. Model X prihaja iz istega tekočega traku kot Model S, s katerim si bo delil okoli 60 odstotkov komponent.
Plus d'information:
teslamotors.com