fbpx

Zakaj bi se morali več objemati?

Zakaj bi se morali več objemati?

Ko ima tvoja bližnja oseba slab dan, jo verjetno močno objameš v želji, da bi se počutila bolje. In pri tem verjetno niti za trenutek ne pomisliš, da ima tvoje dejanje močnejši vpliv, kot se zavedaš.

Znanstvenike je zanimalo, kakšen vpliv ima objem na posameznika, zato so v namene raziskave dva tedna vsak večer intervjuvali 404 osebe. Vsakega posameznika so povprašali o sentiment et problemih, s katerimi so se soočali tekom dneva, ter, ali so prejeli objem. Potem ko so zbrali njihove odgovore, so sodelujoči morali izpolniti tudi vprašalnik o njihovem santé in socialni mreži.

Rezultati so pokazali, da ima objem izmerljiv vpliv na razpoloženje in stopnjo stresa, ki ga oseba čuti potem, ko se je znašla v konfliktni situaciji. Zaradi te geste naj bi bili ljudje plus positif, posebej v tistih dneh, ko so se soočali s težavami. Pozitivnost se je nadaljevala tudi naslednji dan, četudi so postajala postopoma negativna čustva izrazitejša.

Objem ima izmerljiv vpliv na razpoloženje in stopnjo stresa.
Objem ima izmerljiv vpliv na razpoloženje in stopnjo stresa.

Ne glede na spol, starost, zakonski stan, družbeno mrežo ali vsesplošno razpoloženje je imelo objemanje učinek podpore. Oseba se je počutila bolje, kar nakazuje na to, da se je lažje borila s stresom, ker je imela podporo bližnjih oseb. Znanstveniki tako trdijo, da daje fizični dotik osebi občutek, da ima ob sebi nekoga, ki mu je mar zanjo. Dotik sam pa lahko spodbudi številne fiziološke spremembe, kot je sproščanje l'ocytocine.

Objemanje ima tudi učinek podpore.
Objemanje ima tudi učinek podpore.

Prav bi bilo, da svoje bližnje objemate čim več, a če tega ne marajo, jih morate tudi razumeti ali jih na nek način prevzgojiti, da vzgljubijo vaše dotike. Razlogov, zakaj ne marajo dotikov, je lahko namreč veliko!

Plus d'information

Plus d'information:
journaux.plos.org

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.