fbpx

Google pod drobnogledom: Ali bo moral prodati Google Chrome za ohranitev poštene konkurence?

Google na sodišču!

Google
Foto: Pexels / Deepanker Verma

Ameriško pravosodno ministrstvo predlaga drastične ukrepe za razbitje Googlovega monopola na področju spletnega iskanja in odprodajo Google Chrome.

Ameriško pravosodno ministrstvo je predlagalo, da Google proda svoj brskalnik Google Chrome, da bi zmanjšal svoj prevladujoči položaj na trgu spletnega iskanja. Ta poteza bi lahko korenito spremenila tehnološko pokrajino in vplivala na način, kako dostopamo do interneta.

Ameriško pravosodno ministrstvo (DOJ) je nedavno predlagalo, da Google proda svoj priljubljeni brskalnik Chrome, da bi zmanjšal svoj prevladujoči položaj na trgu spletnega iskanja. Ta predlog je del širših prizadevanj za omejitev Googlovega monopola, ki vključujejo tudi morebitno ločitev operacijskega sistema Android in prepoved ekskluzivnih pogodb z drugimi podjetji, kot je Apple.

DOJ trdi, da Googlov nadzor nad brskalnikom Google Chrome in operacijskim sistemom Android omogoča podjetju, da utrjuje svoj monopol na področju spletnega iskanja. S prodajo Chroma bi se odprla vrata za večjo konkurenco, kar bi lahko koristilo potrošnikom z večjo izbiro in inovacijami.

Google se je na te predloge odzval z ostrimi besedami, pri čemer je Kent Walker, predsednik za globalne zadeve in glavni pravni svetovalec podjetja, dejal, da gre za “radikalen intervencionističen načrt”, ki bi škodoval potrošnikom in ameriškemu tehnološkemu vodstvu.

Čeprav se zdi, da je prodaja Chroma drastičen ukrep, strokovnjaki menijo, da bi to lahko bil učinkovit način za zmanjšanje Googlovega vpliva na trgu. Vendar pa ostaja vprašanje, ali bo sodišče podprlo te predloge in kako bo to vplivalo na širšo tehnološko industrijo.

Zaključek: Ne glede na končni izid tega pravnega boja je jasno, da se tehnološka industrija sooča z novimi izzivi glede monopolov in poštene konkurence. Potrošniki lahko le upajo, da bodo ti ukrepi prinesli večjo izbiro in boljše storitve v prihodnosti.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.