Potem ko je slovensko podjetje GoOpti, ki ponuja nizkocenovne cestne prevoze, postalo naš redni spremljevalec na poti do letališč, se le-ta podaja novim izzivom naproti - kako osvojiti hrvaški trg, kako uresničiti svoj inovativen poslovni model v sosednjih državah in zeleno misijo, ki so si jo zastavili.
S koncem prejšnjega leta so pri slovenskem podjetju GoOpti, ki ponuja nizkocenovne cestne prevoze, začeli osvajati hrvaški trg, inovativen poslovni model ter zeleno vizijo (kjer z združevanjem potnikov in optimizacijo prevozov zmanjšujejo izpust emisij CO2) pa uresničevati tudi v Italiji in Avstriji. Omenjene trge deloma že poznajo, saj številne izmed 69. rednih poti opravijo prav na relacijah v teh državah. Prav tako jim bodo koristile izkušnje, ki so jih doslej pridobili: več kot 300.000 prepeljanih potnikov, 50.000 opravljenih voženj in – na kar so najbolj ponosni – izjemno zadovoljstvo potnikov, saj jih kar 90 odstotkov oceni z 8, 9 ali 10. Nezanemarljivo pa je tudi dejstvo, da je GoOpti doslej napravil preko 15 milijonov kilometrov oziroma toliko, da bi lahko kar 375-krat obkrožil Zemljo po ekvatorju.
Več informacij:
goopti.com