fbpx

Grilosodes – prvi napovednik nove sezone spletnih epizod snowboarderja Marka Grilca

Slovenski snowboarder Marko Grilc v začetku oktobra začenja četrto sezono ''Grilosodes'' – serijo globalno priljubljenih boarderskih spletnih epizod, posnetih na najrazličnejših koncih sveta: od Kalifornije preko Nizozemske, Bosne in Hercegovine pa vse do Južnoafriške republike in Avstralije. Mi pa vam predstavljamo prvi napovednik za novo sezono ''Grilosodes'' !

Marko Grilc, v svetu izjemno priznani snowboarder (če je treba se poda tudi na skate ali surf), je nekakšen moderni nomad. Precej več časa kot doma namreč preživi v tujini in na poti. Pravi, da je dom za mnoge stanovanje ali hiša v kateri živijo, zanj pa je dom zgolj to, da je skupaj z družino, kjerkoli po svetu je pač že to.

Z ”Grilosodes” se podaja v četrto sezono, že dve leti zapored pa je ta svojevrsten »reality show« potovanj profesionalnega boarderja, najbolj gledana snowboard serija, ki jo je mogoče spremljati na spletu (redbull.com in na YouTube-u). Pravi, da ima srečo, da si lokacije izbira sam. Pogosto si želi akcijo na najvišji ravni prikazati tam, kjer je malokdo sploh kdaj boardal ali kjer ljudje pogosto vprašajo, kje bodo sploh našli sneg; denimo v Južni Afriki, Maroku, na Nizozemskem ali v Avstraliji!

”Prvi vpogled v novo sezono GRILOSODES!”

Za tokratnih osem epizod Grilosodes (prva bo izšla 6. oktobra, naslednje vsak prvi ponedeljek v mesecu skozi sezono) bo veliko prepotoval. Pravzaprav precej več kot dobrih 40 tisoč kilometrov, koliko znaša obseg Zemlje po ekvatorju. »Sezono smo začeli z letalsko karto okoli sveta, nato bomo prevozili polovico Evrope ter vmes še nekajkrat ‘skočili’ v Ameriko,« je povedal Marko Grilc, ki je tokrat začrtal obisk boardersko eksotičnih Avstralije, Južne Afrike, Nizozemske in Bosne in Hercegovine ter Avstrije in ZDA (Kalifornija, Kolorado).

Dodatne Informacije

www.grilo.si

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.