Bugatti in Hermès sodelujeta že vse od leta 1920, obe znamki pa združuje smisel za luksuz in estetiko.
Kalifornijski nepremičniski ‘kralj’ Manny Khoshbin si je zaželel v svojo obsežno zbirko unikatnih avtomobilov dodati še enega, ki bi s svojo pojavo povzel besedo “luksuz”. Najbolj logična je bila izbira dveh francoskih znamk, ki sta po vsem svetu znani po svojih prestižnih izdelkih. Za izdelavo Hermès x Bugatti Chirona so potrebovali tri leta, odeli pa so ga v bež barvo Hermèsa, tako zunaj kot znotraj.
V maski avtomobila lahko vidimo črko H, ki predstavlja znamko Hermès, njihov svetovno znani logotip, konja in kočijo, pa lahko zasledimo na spodnji strani zadnjega spojlerja. Logotip je mogoče videti tudi v notranjosti, ki je odeta v kakovostno usnje. Na vratih in še nekaj drugih površinah boste celo našli oblazinjenje iz kašmirja.
Več informacij:
bugatti.com