fbpx

“Holografski” lasje so najbolj vroč (in najbolj čaroben) trend barvanja las 2020

Bi v laseh nosila mavrico? Ja? No, potem boš zagotovo ljubiteljica najnovejšega trenda, ki je navdušil tudi zvezdnice na Instagramu. “Holografski” lasje so najverjetneje ena lepših umetnin, ki smo jih videli v teh dneh!

Če želiš doseči t.i. opalescentni barvni uničnek v laseh (nekaj, kar odseva svetlobo in spreminja barvo kot poldragi kamen opal), boš morala frizerja prositi, da ti naredi novo pričeško z uporabo večdimenzionalnih kovinskih in pastelnih odtenkov. V intervjuju za Modern Salon, je koloristka Chiala Marvici pojasnila, da v teh primerih uporablja posebno tehniko, t.i. “hand-pressed” barvanje.

Gre za tehniko, katere metoda je podobna sitotisku. Kolorist tako na ploščo iz pleksi stekla nanese različne barvne odtenke, nato pa lase pritisne ob to ploščo. Tako namreč barva preide na lase. Postopek se večkrat ponovi, na različne dele las pa se nanese roza, modre in sivkaste odtenke barve. Včasih se na istem mestu barva nanese večkrat, da je intenzivnejša. Morda se vse skupaj zdi precej čudno, a ta tehnika barvanja las naj bi v tem primeru hitrejša in lažja, kot pa npr. balayage. Frizer ima pri tem tudi svobodo eksperimentiranja z različnimi deli las, ki ji nato spremeni v nekaj čudovitega.

Zaenkrat je to tehniko osvojilo le malo frizerjev, a Marvicijeva pravi, da ima v svojem “razredu” že nove “učence”. Verjamemo, da se bo novi trend obdržal vsaj nekaj časa.

A naj ti kar takoj povemo, da bo takšno barvanje las najbolje delovalo na svetlih laseh, po možnosti blond ali sivih. To imej v mislih, preden se dogovoriš za obisk pri frizerju. Si pripravljena, da si pobeliš lase? Če je tvoj odgovor “ja”, potem je ta trend naravnost čudovit in res “in”. Če pa imaš naravno blond ali pa sive lase, pa si tako ali tako že na pol poti!

View this post on Instagram

Double tap if you love this holographic hair! 😍 • Credit: @rebeccataylorhair

A post shared by 💋 Guide To Gorgeous Hair (@guidetogorgeoushair) on

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.