fbpx

Honda CR-V TrailSport Hybrid 2026 – Ko Honda prvič resno stopi iz asfalta (in me preseneti)

TrailSport je primeren tudi za mehki Overlanding

Foto: Honda

Honda CR-V 2026 z novo Honda CR-V TrailSport Hybrid 2026 izvedbo prinaša več opreme, več terenskega značaja in več vsega, kar navduši tudi overland navdušence. To je avtomobil, ki se uvrška v kategorijo Subaru Outlanderja in podobnih multifunkcijskih avtomobilov, ki jih je res malo. Kot ljubitelj overlandinga, makadama in funkcionalnosti, ki presega mestne robnike, sem bil do CR-V vedno zadržan. A nova TrailSport Hybrid me je zares presenetila. In to – v najboljšem smislu

Večina SUV-jev me v resnici pusti precej hladnega. No, vsaj dokler ne postanejo blatni. Ampak Honda CR-V TrailSport Hybrid? Ta me je ujel ravno tam, kjer sem najbolj občutljiv – med kolovozom in udobjem. Ter ljubeznijo do japonskih blagovnih znamk. 


Poglejmo realno: ogromno ljudi si danes omisli SUV, da bi z njim bolj suvereno premagovali… pločnike. A obstajamo tudi tisti – jaz sem eden izmed njih – ki ob izrazu “all-terrain pnevmatike” postanemo pozorni kot pes čuvaj s preteklostjo. Ko slišim “real-time AWD”, se mi vklopi radar. In če avtomobil premore še zračno blazino za kolena, potem vem, da je nekdo nekje razmišljal tudi na dolge vožnje v nepredvidljive kotičke sveta. In, da je bil Japonec.

Foto: Honda

Kot overland navdušenec (in ja, človek, ki prosti čas meri v višini strešnega šotora), sem bil nad modelom TrailSport – no, odkrito povedano – kar malo presenečen. Pozitivno.

“Veste, ko nekdo omeni SUV, večinoma pomislim na mehke robove in trda vzmetenja. A Honda CR-V TrailSport Hybrid? To je nekaj, kar me je pozitivno sezulo,” sem rekel samemu sebi, medtem ko sem premetaval pogled po robustnih Continental CrossContact ATR gumah in elegantno čudaški barvi Ash Green Metallic.

TrailSport = Trail Ready?

Najprej: to je prva CR-V z resnimi terenskimi ambicijami. In čeprav se ne pretvarja, da bo splezala na Mangart (tam je namreč asfaltna cesta), ima dovolj mišic za 90 % vseh realnih scenarijev: 204 konje (152 kW), 335 Nm navora in real-time AWD sistem s pametno kontrolo oprijema.

Foto: Honda
Foto: Honda
Foto: Honda
Foto: Honda

“To ni Jeep Wrangler – ampak za ljudi, ki gredo občasno do koče, izvirčka ali na zasnežen prelaz, je več kot dovolj. In najboljše? V mestu ni čisto nič kaznovana,” si rečem, ko udobno parkiram v Ljubljani brez potrebe po obračanju v treh potezah.

Zunanjost pove svojo zgodbo: TrailSport značke, bolj odločni odbijači, 18-palčna platišča v Shark Gray tonu. Znotraj pa? Gumijaste preproge (beri: dovoljenje za umazanijo), detajli z vezenjem na sedežih in ambientna osvetlitev v jantarni barvi, ki zvečer da prav poseben glamping občutek.

Digitalni tabornik

Honda končno zna ponuditi tudi digitalno udobje, ki ni tam zgolj zato, da je: voznik ima 10,2-palčni digitalni prikazovalnik, sredinski zaslon meri 9 palcev, brezžični Apple CarPlay in Android Auto delujeta brez bojazni, da boš ob iskanju kabla prevrnil kavo.

Foto: Honda
Foto: Honda
Foto: Honda

“Končno nekaj, kar ne potrebuje kabla! Hvala bogu,” sem si mislil – verjetno še pod vtisom nesrečnega USB incidenta na sneženem Vršiču, ko sem izgubil navigacijo in dostojanstvo hkrati.

A bolj kot zasloni me zanima poraba. In tu TrailSport ne razočara. Hibridni pogon z dvema elektromotorjema poskrbi, da litri bencina izginjajo počasneje kot vikend v dolini Trente. Ekonomsko, uglajeno in… tiho. Skoraj preveč tiho, če si vajen starega dizelskega terenca, ki je zjutraj zbudil tudi soseda tri hiše stran.

Foto: Honda

Zaključek: SUV, ki ga ne boš želel samo za čez teden

Honda CR-V TrailSport Hybrid je za tiste, ki v avtomobilu iščejo več kot le prevozno sredstvo – iščejo sopotnika za pohodniške podvige, deževne makadame in spontana kampiranja sredi ničesar.

“Če bi ga imel, bi mu že naslednji dan dodal strešni šotor in škatlo za orodje,” sem si rekel, preden sem začel googlati dodatno opremo. (Namig: katalog dodatkov za TrailSport je nevarno dober.)

Foto: Honda
Foto: Honda
Foto: Honda
Foto: Honda

Cena? Med nad 45.000 evri / primerljivo dolarjev – če bo na voljo v EU – in seveda odvisno od trga in opreme. Ne najcenejši SUV na trgu, a eden bolj smiselnih. In predvsem eden tistih, pri katerem se ne boš počutil, kot da si kupil še en mestni SUV, ki se bo tresel ob vsaki makadamski jamici. Hkrati pa je tale Hodna Japonska – to pa nekaterim med nami šteje ogromno.

Če celo jaz, človek, ki prisega na “prave” terence z dušo (brez zračne blazine za kolena) – rečem, da si TrailSport zasluži off-road pohvalo… potem veš, da je nekaj na tem.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.