Nekateri avtomobili so več kot le prevozna sredstva - so nostalgična potovanja v preteklost, ki prinašajo obljube o bolj elektrificirani prihodnosti. In ko je Honda razkrila svoj koncept Prelude na avtomobilskem salonu, je postalo jasno, da je morda pripravljena ponovno obuditi čar svoje športne preteklosti v novi električni preobleki.
Honda je bila vedno zavezana voznim užitkom, zato ni presenečenje, da je koncept Honda Prelude oblikovan tako, da ponuja ravno to – elektrificiran užitek na cesti. Na prvi pogled se zdi, da je oblikovanje avtomobila le malenkost oddaljeno od priljubljenega modela Civic, čeprav z nekaj futurističnimi pridihom. Pomanjkanje maske in simetrične, a ne blokovske linije karoserije, dajejo avtomobilu svež in športen videz. Vidne so Brembo zavore za 20-palčnimi tovarniškimi kolesi, prav tako pa so namesto kamer nameščena prava stranska ogledala. Tank, vendar opazen spojler krasi hitri zadnji del, medtem ko popolnoma črna okna dajejo jasno sporočilo, da je notranjost za zdaj skrita pred radovednimi očmi.
Čeprav Honda zaenkrat ostaja skrivnostna glede specifikacij pogonskega sklopa, je Toshihiro Mibe, izvršni direktor podjetja, izpostavil Hondino zavezanost športnim modelom v prihodnosti. Koncept Prelude je opisal kot “uvod v naš prihodnji model, ki bo podedoval ‘vozniško veselje’ v popolnoma elektrificirano prihodnost in utelešal nespremenljivo športno miselnost Hondinega podjetja.”
Povratek v preteklost avtomobila Prelude je zgodba o inovacijah in športnem duhu. Leta 1978 je prva generacija Prelude predstavila svetu športno zmogljivost z pogonom na prednja kolesa. Bil je prvi Honda model z lunarnim strešnim oknom, in ko je leta 2001 zapustil sceno, je Prelude v Japonski ponudil največjo moč 217 konjskih moči (160 kW) in 200 konjskih moči (149 kW) v ZDA.
Danes, ko se avtomobilski svet premika proti elektrifikaciji, se zdi, da je morda čas za novi Prelude EV. Z enojnim motorjem za prednja kolesa, skromnim baterijskim paketom za ohranjanje teže pod nadzorom in izhodno močjo v območju 300 konjskih moči (224 kW), bi to lahko bil zabaven in dostopen športni kupe, ki bi lahko znova zaživel na cesti.
Čeprav ostajajo podrobnosti o Hondinem konceptu Prelude zaenkrat še skrite, je jasno, da je Honda pripravljena raziskati svoje športne korenine v novi elektrificirani dobi. In če je soditi po vizualnem oblikovanj, bi lahko bila prihodnost Hondine športne zapuščine resnično električna.