U Lexusu će s novim modelom UX pokušati dosegnuti veću masu korisnika nego što im je to dosad polazilo za rukom – potonje žele privući nauštrb odvažnog dizajna, dorađenog interijera i osjećaja za detalj.
Nove Lexus UX to je križanac z izstopajočim zunanjim po dizajnu, ki nas ne pusti hladne. Dizajn ostrih linij nima zgolj estetske funkcije, vendar je vanj vključena še funkcija aerodinamika, ki poskrbi za večjo učinkovitost in manjšo porabo gorivo. Takšne elemente najdemo v obliki obrob blatnikov, obliki platišč in zadnji luči, ki deluje kot usmerjevalnik zraka.
Notranjost je razdeljena na vozači i sovoznikov del – voznik ima optimalen pregled na merilniki in armaturno ploščo, medtem ko so sovozniku namenili otvorena prostor, ki še poveča občutek prostornosti. Vmesnik Touch Pad so premaknili bližje k sovozniku, da lahko tudi ta upravlja z zabavno-informativnim sistemom in pri tem ne moti voznika.
Tudi Lexus UX nam pri višjih nivojih opreme ponuja element ‘neskončnosti’, ki ga je mogoče videti v vzvodih za nastavitev smeri pihanja zraka iz prezračevalnih rež. Info-telematski zaslon UX je eden one veće v tem razredu, 10,25 palcev, za katerega tudi računajo, da bo glavni razlog, zaradi katerega se bodo kupci odločili za nakup.
V usnjenih sedežih je mogoče zaslediti povezavo s tradicionalnim japonskim vezenjem sashiko – pri tej tehniki dobimo atraktivan uzorci v usnju, ki poleg vsega še ojačajo material. Kot opcijo si lahko izberemo armaturno ploščo prekrito z imitacijo japonskega papirja washi.
Tiste, ki so drznejši po duši, bo poskušal novi Lexus UX navdušiti s trojico posebne boje – karneolsko oranžna, kaki zelena in nebesno modra barva imajo svoje posebnosti, v njih pa najdemo primešane zlato delce, izredno Velike delce barve in steklene delce. Vse to, da bi barva isticao in se pod različno svetlobo drugače svetila.
Tudi Lexus UX ima čez celoten zadek luč, kar je v zadnjem času priljubljen element v avtomobilski industriji. Pri Lexusu je malenkost drugačna in zaradi tega elegantniji. Najtanjša je na sredini avtomobila, potem pa se širi se proti levi in desni strani.
Lexus UX želi s hibrid pogonom združiti dinamiko, kapacitet i učinkovitost. Nova platforma omogoča lahko in snažno konstrukcijo, nanjo pa so pritrdili odzivno i upravo krmiljenje.
Štirikolesni pogon je v Lexusu UX malenkost drugačen, saj ni mišljen za premagovanje zahtevnih terenov. Štirikolesni pogon deluje v kombinaciji z električni motor, ki pomaga pri pospeševanju, vožnji skozi ovinke in vožnji po spolzki podlagi.
Lexus UX 250h prinaša četrto generacijo hibridnega pogona, ki izstopa z največjim izkoristkom in nizko porabo. 2,0 litra 4 cilindra ima v kombinaciji z elektromotorjem 184 (131 kW) konjskih moči. Poleg hibirda je na voljo še Lexus UX 200 s bencinskim 2,0-litrskim 4-valjnikom, koji ima 171 (126 kW) konjskih moči. Oba motorja sta na voljo s samodejnim CVT DIrect Shift mjenjač.
Lexus UX se bo spopadel z rivali v obliki Audija Q3, BMW X1 in X2, Mercedes-Benz GLA, Volvom XC-40, Jaguarjem E-Pace in Land Rover Range Rover Evoque. Lexus UX z bencinskim motorjem in pogonom na prednji kolesni par je na voljo od 29.950 evrov dalje.
Galerija: Lexus UX
Više informacija:
lexus.si