fbpx

Renault twingo - veliki povratak slovenskog "malca"

Novi twingo donosi puno toga novoga, osim novog i svježeg oblika, nove platforme i potpuno drugačijeg dizajna od sadašnjeg. Naime, motor i pogon su (po)maknuti straga, što je dovelo do prostranije putničke kabine i boljeg rasporeda mase. Unutra, međutim, to znači potpuno redizajniranu kabinu, više prostora i mnogo moćne multimedije.

Novi Renault Twingo je sa 3,6 metri čelo nekoliko manjši od predhodnika, kljub temu pa prinaša bolj prostorno notranjost, boljšo okretnost in občutno manjši rajdni krog, ki namesto 10,55 metra, sedaj meri le 8,6 metra. Twingo III je tudi nekoliko shujšal in sicer se je teža zmanjšala za oko 80 kilograma in sedaj znaša od 864 do 943 kg.

Sprednji del je bil zrisan povsem na novo, poleg LED dnevnih luči pa prinaša (zaradi zasnove "vse zadaj") tudi povsem samosvoje odpiranje pokrova motorja.
Sprednji del je bil zrisan povsem na novo, poleg LED dnevnih luči pa prinaša (zaradi zasnove “vse zadaj”) tudi povsem samosvoje odpiranje pokrova motorja.

Veliko novega je tudi znotraj, kjer potnike pričarajo povsem nova armaturna plošča, volanski obroč in prednja sedeža (z naslonjalom iz enega kosa), kljub novemu delovnemu okolju pa je občutna pripadnost znamki. Preseneti (pozitivno) spodaj sploščen volanski obroč, manj navdušeni pa smo bili nad dejstvom, da so stekla v drugi vrsti pomična le bočno, kot pri starih “yugecih”, če vam spomin seže tako daleč.

Notranjost je prav tako ogromno pridobila, predvsem pri izgledu in materialih.Veliko je tudi barvitosti in raznoraznih pokritih predalov.
Notranjost je prav tako ogromno pridobila, predvsem pri izgledu in materialih.Veliko je tudi barvitosti in raznoraznih pokritih predalov.

Prostora v obeh sedežnih vrstah je nekoliko več kot prej, je pa sedenje tudi podobno visoko, kar zna koga tudi motiti. Enako velja tudi za dejstvo da twingo III ne premore merilnika vrtljajev, lahko pa to vlogo kakor tudi vlogo navigacija in asistenta ekonomične vožnje (driving eco2 app.) prevzame kar vaš pametni telefon, ki ga lahko enostavno umestite na audio napravo in z njo (oz. z avtom) povežete prek bluetooth povezave.

Po novem ima twingo lahko tudi navigacija in sicer sta sedaj na voljo kar dve: prva je prej omenjeni sistem R&Go, kjer vaš pametni mobilnik jednostavno priklopite na priloženi prijevoznik, preko bluetooth povezave in posebne aplikacije pa potem uporabljate navigacijo. Karte za Slovenijo in okoliške države so zastonj, za ostale (npr. Zahodno Evropo) je potrebno doplačati. Drugi sistem pa je že znani R-link, kje v twingu dobil še končnico evolution, ki pomeni drugo generacijo tega multimedijskega sistema.

Velik poudarek pri twingu III je na multimediji, kjer sta poleg audio naprave na voljo tudi dve navigaciji: R&Go in R-Link. Pri prvi pametni telefon preprosto vstaviš na poseben nosilec, R-linku pa so odpravili večino prej prisotnih "bugov".
Velik poudarek pri twingu III je na multimediji, kjer sta poleg audio naprave na voljo tudi dve navigaciji: R&Go in R-Link. Pri prvi pametni telefon preprosto vstaviš na poseben nosilec, R-linku pa so odpravili večino prej prisotnih “bugov”.

Kupci mogu birati između po četiri osnovnimi paketi opreme: authentique (načrtujejo zelo malo prodanih), expression (ročna klima, omejevalnik hitrosti, ESC, električni paket, audio napravo, sistem R&Go, LED dnevna svjetla) in dynamique(meglenke,alu platišča, tempomat, usnjena volan in prestavna ročica, karoserija v celoti v barvi), paket sport pa pomeni nadgradnjo slednjega in kot ime pove zasleduje večjo mero športnosti. Slednji tako primakne še delno usnjene sedeže, ačuminijaste pedalke in vrh prestavne ročice ter več barvitosti v notranjosti). Na voljo pa so tudi številni dodatni paketi opreme, kot so: paketi udobje, techno, sedeži, varnost, ipd. Med dodatki najdemo tudi sisteme kot je lane assist, ki ga v tem segmentu nismo vajeni, na voljo pa so tudi parkirna pomagala in ogrevana prednja sedeža.

ČITAJ VIŠE: Test: Renault Twingo Sport 1,6 16V

Motorno paleto sestavljata dva bencinska motorja: SCe70 in TCe90, kjer prvi pomeni 1,0-litrski atmosferski agregat, ki razvije 51 kW, drugi pa znani 0,9-litrski turbo, ki zmore 66 kW in 135 Nm navora. Pri motor porabi od 4,2 do 4,5-litra in izpusti od 95 do 105 gramov CO2, turbo bencinar pa se zadoovlji z 4,3 litra goriva in emitira 99 gramov CO2.

Presenetita tudi naslonjali sedežev iz enega dela, varčevanje pa se vidi pri zadnji stranskih šipah, katerih odpiranje je "le" vstran kot pri nam tako znanih "yugecih".
Presenetita tudi naslonjali sedežev iz enega dela, varčevanje pa se vidi pri zadnji stranskih šipah, katerih odpiranje je “le” vstran kot pri nam tako znanih “yugecih”.

Menjalnik je za zdaj le petstopenjski ročni, tekom prihodnjega leta lahko pričakujemo še EDC prestavno avtomatiko. Različica RS za zdaj ni načrtovana, naj pa bi jo sodeč po virih blizu tovarne le lahko pričakali čez dve leti. Cijene se pričnejo 8.990 evrih in končajo pri 11.990 evrih, vsem kupcem pa uvoznik ponuja še tisoč evrov dodatnega popusta, tako da se cene pričnejo malenkost pod osmimi tisočaki.

Više informacija

Više informacija na: novi-twingo.renault.si

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.