Hyundai Inster Cross (Casper Electric) je prikupen mali križanec, ki se predstavlja v robustnejši različici – a je res pripravljen na pustolovščine?
Hyundai je znan po tem, da zna presenetiti. Ko je leta 2021 predstavil model Casper, mini SUV z bencinskimi motorji, si verjetno nihče ni mislil, da bo ta mali posebnež kdaj dobil električno različico. A glej ga, zlomka – lani je prišel Hyundai Inster, evropska verzija električnega Casperja. In zdaj? Še bolj robustna različica s pridihom terenskega duha: Hyundai Inster Cross (v Koreji poznan kot Casper Electric Cross).
Majhen, a s terensko dušo?
Čeprav se ponaša z besedo “Cross” v imenu, je Hyundai Inster Cross vse prej kot pravi terenec. Ampak hej, kdo pravi, da mora biti? Zunanjost je dobila nekaj “hardcore” detajlov: srebrne zaščitne plošče, črna plastična obroba okoli koles, nov komplet 17-palčnih platišč in pikselirano zadnjo odbijačno grafiko. Dodajte še LED žaromete, strešne nosilce in ekskluzivno mat zeleno barvo, in dobite električnega pustolovca, ki izgleda pripravljen na vse – tudi če bo večino časa preživel na mestnih ulicah.
Električni pogon: dovolj moči za mestne dogodivščine
Pod simpatično pločevino se skriva 49-kWh baterija, ki omogoča doseg do 285 kilometrov po korejskem standardu. Če ste bolj racionalni in izberete manjša 15-palčna platišča, lahko prevozite do 315 kilometrov. Za primerjavo, evropski Hyundai Inster (brez oznake Cross) ima po standardu WLTP največji doseg 370 kilometrov.
Ko pride čas za polnjenje, se baterija s hitrim polnjenjem napolni od 10 do 80 % v samo pol ure. Kar se tiče zmogljivosti, je elektromotor okrepljen na 113 konjskih moči (prej 95 KM), navor pa ostaja pri 147 Nm. Ni ravno hitrostni rekorder, a je dovolj hiter za mestne ulice.
Kdo bo kupil Inster Cross?
Hyundai cilja na voznike, ki želijo nekaj drugačnega – električni avto, ki izstopa, a hkrati ostaja praktičen. Inster Cross ponuja retro-futurističen dizajn, pametne tehnologije in dovolj dosega za mestno vožnjo. Čeprav izgleda kot terenec, je bolj fashion statement kot pa resnični off-roader.
Za zdaj je na voljo le v Južni Koreji, kjer se prodaja za približno 31,9 milijona wonov (okoli 22.000 dolarjev). Ali bo ta posebnež prišel tudi v Evropo? Za zdaj ni uradnih informacij, a glede na priljubljenost malih električnih SUV-jev ne bi bilo presenečenje.
Če torej iščete majhen, a zabaven električni avto, ki vam bo prinesel pozornost na cesti in dovolj dosega za vsakodnevne opravke, bi Hyundai Inster Cross morda lahko bil vaš naslednji EV. Samo ne pričakujte, da bo kos pravim terenskim podvigom – za to bo vseeno bolje, da si omislite kaj z več kot enim pogonskim kolesom.