Vstopite v svet, kjer je električni pogon prav tako vznemirljiv kot zvok bencinskega motorja. Hyundai Ioniq 5 N ni zgolj električni avtomobil; je izjemen športnik, ki združuje adrenalinsko vožnjo in okoljsko zavest. Ta model presega pričakovanja s svojo zmogljivostjo, primerljivo z bencinskimi športniki, kot so Volkswagen GTI, Audi RS3 in Ford Focus ST, in prinaša novo definicijo električne športnosti.
Električni avtomobili, trn v peti vsakega ljubitelja bencinskih motorjev, ali pač? Vstopite v Hyundai Ioniq 5 N, stroj, ki obrne ploščo in dokazuje, da lahko elektroni plešejo prav tako divje kot bencin. Ne gre le za surovo moč, čeprav je te v izobilju, ali za to, kako hitro lahko skoči od nič do stotih. Ne, ta električna zver je več kot le številke na tehničnem listu; gre za vznemirjenje vožnje.
Trenutek, ko se potopite v njegove športne sedeže, oblečene v Alcantaro, in prijemete volan, veste, da to ni vaš običajen električni križanec. Je malo visoko postavljen, ampak kaj pričakujete od avtomobila, ki poskuša biti vsestranski? Pravi zabava se začne, ko se odpravite. Pozabite na tradicionalno brnenje motorjev; tukaj je simfonija digitalna. Oh, in kakšna simfonija je! Hyundai Ioniq 5 N vas obdaja s zvokom 276-konjskega turbobencinskega motorja iz njegovega brata, i30 N, vključno z menjavanjem prestav in pokanjem izpuha s sistemom imenovanim – N Sound. Tako prepričljivo, da bi vam lahko oprostili misel, da pod pokrovom dejansko tiči motor.
Pod pokrovom se skriva srce, ki bije z močjo 478 kW (650 PS) in navorom 740 Nm, kar omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v neverjetnih 3,4 sekunde in najvišjo hitrost 260 km/h. Njegova avtonomija znaša do 385 km, s kapaciteto baterije 80,0 kWh, ki obljublja dolge in dinamične vožnje. Vozilo se ponaša z izjemno učinkovitostjo, saj z enim polnjenjem doseže do 487,63 km (303 milje) avtonomije, pri čemer je ena izmed najhitreje polnilnih električnih vozil na trgu. V samo 18 minutah lahko na ultra-hitrem polnilniku DC 800V napolnite baterijo od 10 do 80%, kar je rekordno za njegov segmet.
Vodenje? Kot športni kompaktni avto na steroidih. Občutek na volanu je, kot da ste resnično povezani s cesto, redkost v električnem svetu. Zdaj pa o videzu. Ioniq 5 N ni le lep obraz. Njegova zasnova, poklon 80-im letom, je začinjena z N-specifičnimi prilagoditvami, ki niso le za šov. Tam so, da hladijo, da režejo skozi zrak, da naredijo ta avto nekaj več kot le električni aparat.
Hyundai Ioniq 5 N se ponaša s karoserijo, ki je hkrati robustna in elegantna, hkrati pa neposredno večja od bencinskih konkurentov. Z dolžino 463,55 cm (182,5 palcev), širino 189 cm (74,4 palca) in višino 160 cm (63 palcev) ta električni SUV izstopa s svojimi merami.Njegova teža, ki se giblje med 1.799 kg in 2.115 kg (3.968 do 4.663 funtov), je impresivno nizka za električno vozilo te dimezije. Seveda je težji od Audija RS3 za dobrih 400 kilogramov, a ne tako zelo, da to ne bi bilo nerazumljivo. Za primerjavo, Ioniq 5 N ne le, da parira zmogljivostim bencinskih športnikov, ampak jih v nekaterih pogledih celo presega. Njegova kombinacija nizke teže, visoke moči in okretnosti postavlja nove standarde v svetu električnih športnih vozil. Vsekakor korak v pravo smer.
A tu je ključno: vsa ta digitalna čarovnija, lažne prestave, zvok, ki je nič drugega kot duh bencinskih motorjev, vse deluje. To je izkušnja, ki vas morda prisili v razmislek, kaj naredi avto vznemirljiv. Gre za celotni okus vožnje, ne za sestavine.
Torej, preden zavrnete ta električni čudež, se spomnite: vedno poskusite, preden sodite. Ioniq 5 N prihaja v Evropo z nekoliko visoko ceno – okoli 70.000 evrov, toda ali lahko resnično postavite ceno na revolucijo v načinu, kako razmišljamo o električnih avtomobilih? Mislim, da ne.”