fbpx

Igrača, s katero smo v nenehnem stiku z otrokom

Mailmen je ime igrači, Toymail pa aplikaciji. In ne, ne gre še za eno pogruntavščino, ki otroka enostavno posede pred ekran. S to igračo boste z otrokom v stiku kadar koli in od kjer koli, saj boste lahko prek nje otroku pošiljali glasovna sporočila, ki jih bo malček slišal na zabaven način.

Osnovne Informacije
Znamka
Toymail
Model
Cena
42,6€
Trgovina

Toymail ni še ena igrača, ki otroka enostavno postavi prek ekran. Meniva, da obstaja boljša pot razvoja tehnologije za otroke in to takšna, ki naredi otroka družabnega”, pravita najboljši prijateljici Gauri Nanda in Audry Hill, ki sta si izmislili Toymail. Njuno mnenje je, da preživimo preveč čas za ekrani, izolirani od družbe.

In ker se to začne že v otroških letih, sta si izmislili družabno sodobno igračo, v prvi vrsti pa sta izhajali iz svoje lastne potrebe. Gauri je namreč želela ustvariti igračo, ki ji bo pomagala ostati povezana z otroki svoje najboljše prijateljice Audry, da bi jim na primer vedno lahko povedala, da jih ima rada.

Najprej sta tako ustvarili malega Mailmen-a. Nato sta razvili še aplikacijo Toymail, prek katere se posameznik prek pametnega telefona poveže z otroci, ki jih pozna, in jim pošlje sporočila na njihovo igračo. To je lahko glasovno sporočilo ali e-mail, le da je veliko bolj zabaven in veliko bolj prilagojen otroku, kot so klasična internetna oziroma SMS sporočila.

Ker gre vendarle za igračo, ki mora biti zabavna, se glasovi pri predvajanju skozi filter spremenijo in otroku prinesejo poleg sporočila še pravo dozo smeha. Na Mailmen-a se lahko povežemo tudi v brezžičnem omrežju, tako da lahko sporočila pošljemo kadar koli in od kjer koli. Otroci pa lahko odgovorijo neposredno prek Mailmana, saj bo aplikacija Toymail bo sporočila shranila tako, da bo otrokov odgovor mogoče poslušati prek pametnega telefona.

Ne gre torej za še eno govorečo igračo, ampak za priročno dvosmerno komunikacijo. In za igračo, ki je spontana in je nikoli ne moremo vnaprej predvideti, saj vsak trenutek lahko zaigra novo in drugačno sporočilo.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.