fbpx

Igriva kampanja ob 10. obletnici modne znamke Linda Farrow

New York z Natalie Joos

Desetletje ustvarjanja prestižne znamke sončnih očal, Linda Farrow, so ovekovečili v velikorazsežni potujoči kampanji z igrivimi baloni in največjimi modnimi muzami.

Zadnjih 10 let Lindin sin, Simon Jablon in njegova žena Tracy Sedino uspešno skrbita za razvoj modnega imperija znamke Linda Farrow. V tem času sta sodelovala z mnogimi oblikovalci, kot so Dries Van Noten, Jeremy Scott, Charlotte Olympia in Oscar de la Renta.

Ob 10. obletnici sončne znamke sta v različnih prestolnicah sveta odprla pop-up trgovine, spremljajoč lokalno kampanjo z zlatimi baloni. V vsaki državi sta izbrala eno izmed tamkajšnjih navdihujočih ikon, med katerimi je bilo veliko modnih blogark, ter z njimi posnela serijo živahnih fotografij. Na Jakarti je tako očarala Olla Ramlan, na Novi Zelandiji Jaime Ridge, v Miamiju Amanda Del Duca, v Šanghaju Leaf Greener in v New Yorku Natalie Joos.

Fotografska zgodba, ki jo v celoti najdemo na Instagramu, pooseblja prefinjenost sončnih očal Linda Farrow na oblačkih raznolikih življenjskih stilov sveta.

New York z Natalie Joos
New York z Natalie Joos
Nova Zelandija z Jamie Ridge
Nova Zelandija z Jamie Ridge
Šanghaj z Leaf Greener
Šanghaj z Leaf Greener
Miami z Amando Del Duca
Miami z Amando Del Duca

Poglej celotno gelarijo:

Dodatne Informacije

Več informacij:
http://eu.lindafarrow.com/

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.