Qualche tempo fa abbiamo sentito criticare il fatto che l'Aston Martin Cygnet non è altro che la tanto decantata Toyota IQ. Ma questa volta è diverso, perché non si tratta più di un bambino che ha solo bisogno di indossare un vestito peccaminosamente costoso.
Aston Martin V8 Cygnet je bil obujen približno pet let po začetku njegovega spanja, a le za en samcat unikaten primerek. 1,3-litrskega motorja ni več, saj ga je nadomestil 4,7-litrski V 8-valjnik, ki ga najdemo v Aston Martin Vantage S. S tem je moč zrasla s 97 konjskih moči na občutno zmogljivejših 430 konjskih moči.
Unikatni V8 Cygnet je dobil 7-stopenjski samodejni menjalnik, v nasprotju s prejšnjimi Cygneti pa ima pogon na coppia ruote posteriori. Z vsemi temi spremembami so imel inženirji kar nekaj dela, a jim je na koncu vendarle uspelo. 8-valjnik je mali žepni raketi doprinesel precej dodatne teže. Ta je poskočila s 1.000 na 1.375 kilogramov. Za zmanjševanje teže imamo tako na voljo športne sedeže Recaro in armaturno ploščo, narejeno iz fibra di carbonio.
Aston Martin V8 Cyget je postal eden izmed najmočnejših malčkov na svetu in je resnično prava ‘žepna raketa’. Že na pogled deluje agresivno in strupeno, nas pa v tem trenutku najbolj zanima to, koliko ‘krofov’ bi lahko ‘narisali’ z njim.
Galerija slik: Aston Martin V8 Cygnet
Maggiori informazioni:
global.astonmartin.com