Con lo studio concept BMW 3.0 CSL Hommage, i bavaresi rendono omaggio al loro famoso predecessore degli anni '70. Nella versione moderna della CSL, che sta per "Coupé Sport Leichtbau" o "coupé, sport e costruzione leggera", queste ultime caratteristiche sono la giustificazione invece dell'alluminio - insieme al plexiglas, ha ridotto il peso del modello originale da circa 200 kg versione 3.0 CS - fibra di carbonio usata. Questi sono considerati "l'alluminio del 21° secolo" quando si tratta di ridurre il peso delle auto.
BMW 3.0 CSL Hommage je koncept, ki je nastal v spomin na slovitega predhodnika. Nemci so ga prvič predstavili na prireditvi Concorso d'Eleganza Villa d'Este ob jezeru Como v Italiji, domicilu prestižnih klasičnih in konceptnih avtomobilov ter motociklov, kjer so svoj delež k tradiciji dogodka v preteklosti tudi že pristavili BMW-jevi posebneži. BMW 3.0 CSL Hommage gre tako po stopinjah modelov Zagato coupe, Gran Lusso coupe in M1 Hommage.
Video – predstavitev koncepta – BMW 3.0 CSL Hommage
Medtem ko je karoserija novodobnika povsem po zgledu športne estetike 21. stoletja, pa sta konceptualno v notranjosti obe 3.0 CSL različici omejeni na najosnovnejše. Izjema pri BMW 3.0 CSL Hommage je le z lesom okrašen zgornji del armaturne plošče. Na sredi tega si je mesto izboril zaslon s prikazovalnikom napolnjenosti električnega pospeševalnika e-boost, ki nudi električni potisk in s tem še bolj dinamično pospeševanje 3,0-litrskega V6 motorja.
Minimalizma dirkaško naravnanega interjerja- tega ”izdajo” lupinasti sedeži, šest-točkovni varnostni pasovi in nosilci za čelade– se je nalezla tudi tehnologijo, saj zaslon za ”formula” volanom izpisuje le hitrost, vrtljaje, trenutno prestavo in daje sugestij za skok v naslednjo.
PER SAPERNE DI PIÙ: Il SUV sportivo Mercedes-Benz GLC coupé è la risposta al modello X4 della BMW
Za model BMW 3.0 CSL Hommage teža za razliko od brezčasnega predhodnika ni znana, je pa avto rezultat dosežkov modernega inženirstva, ki temelji na lahkih materialih za izdelavo konstrukcije. Od tu plastika ojačana z ogljikovimi vlakni. Da pa bi karseda zmanjšali njegov zračni upor, na čimer sicer primarno delajo deflektorji zraka in krilca, ki ob hlajenju motorja in zavor tudi potiskajo avto k tlom, so se oblikovalci odrekli vzvratnim ogledalom e loro nadomestili s kamerami. Strupeno rumeno barvo (golf yellow) dopolnjujejo 21-palčna platišča, k drznemu videzu pa svoje pristavijo še odbiti laserski žarometi.