Se abbiamo detto che la concept car Citroën Cactus M era una sorta di erede della Citroën Mehari del 1968, la Citroën E-Mehari è una versione moderna e purosangue del modello leggendario, che è più di una semplice versione aggiornata del suo predecessore. Quest'ultima ha probabilmente la "clientela" più eterogenea, perché da un lato era un veicolo per il tempo libero, dall'altro era una "fisica" guidata da contadini e soldati. La sua versione moderna è una decappottabile elettrica a quattro posti per il tempo libero che emana freschezza e originalità.
Citroen E-Mehari je uživaški model, ki v svet avtomobilizma prinaša val svežine. Gre za barvit, (pre)drzen model v Citroënovem duhu, pisan na kožo vsem, ki iščejo drugačnost in vsem, ki dajo kaj na ogljični vtis. Štirisedežni kabriolet namreč žene elektrika, oblikovno pa sledi zasnovi C-Cactusa, sicer pa na njem kar mrgoli stilskih potez Citroëna- dvonivojske luči, mehke oblike, ”nasmešek” spredaj, … Gre za križanca med SUV-om in avtomobilom brez strehe (zložljiva platnena streha).
PER SAPERNE DI PIÙ: Citroën Cactus M: un concetto libertario che fa rivivere lo spirito di Méhari
Na voljo bodo štiri barvne karoserije (modra, oranžna, rumena, bež), medtem ko bo vodoodbojna notranjost (znotraj in zunaj ga je mogoče oprati z vodnim curkom) z oblazinjenjem iz plastificirane tkanine na voljo v dveh barvah (bež in rdeče oranžna). Izbirali boste lahko tudi barvo platnene strehe in sicer med črno in oranžno rdečo.
Citroën E-Mehari je po značaju povsem enak predhodniku. Gre za kabrioleta s snemljivo streho, ki se zapre s sistemom zložljivih bočnih ponjav, da lahko prekrijemo sprednji ali zadnji del, samo stranice ali celoten potniški prostor. A za razliko od predhodnika je E-Mehari 100-odstotno električen, tehnologijo akumulatorskih baterij LMP (litij-polimerna baterija) pa mu je izdelala skupina Bolloré. Te suhe baterije se ponašajo s kapaciteto 30 kWh in se lahko pohvalijo z veliko energetsko gostoto in varnostjo uporabe. Omogočajo hitrosti do 110 chilometri all'ora in avtonomijo do 200 chilometri pri vožnjah v mestu (za izvenmestno vožnjo ima ”kondicije” za 100 km). Polnjenje baterija traja en delavnik, to je 8 ore (na 16-amperskih hitrih postajah tipa Autolib), oziroma 13 ur na 10-amperskih postajah (gospodinjska vtičnica z 10 A). 3,8 metra dolgi Citroën E-Mehari bo v prodajne salone zavil primavera 2016.
Maggiori informazioni:
citroen.si